Foto bij 001 - Noëlla Maysen Carly Stewart

Voor dat ik met mijn verhaal begin zou ik jullie eerst even voorstellen aan mijn vrienden en mezelf .

Hii , mijn naam is Noëlla Mayson Carly Stewart , ik ben 17 jaar oud en ik woon sinds mijn zevende hier in Nederland . Ik heb altijd met mijn ouders en mijn jongere broertje in New-York gewoond . We zijn verhuisd naar Nederland omdat mijn moeder hier een beter baan kreeg aangeboden . Ik weet nog goed dat we hier in Nederland aankwamen , het was zo anders . Ik kon maar niet wennen aan de taal hier en het weer was altijd zo vies , het regende altijd en het was koud . Ik ben wel blij dat we zijn verhuisd want in New-York was het ook niet altijd leuk .
We reden van Schiphol weg met een taxi , naar een heel klein knus huisje.

Toen ik 14 jaar was gebeurde er iets wat ik nooit meer zou vergeten . Die ene dag , op een Dinsdag . Ik werd uit de klas gehaald door mijn mentor , ik werd naar het kamertje van de directeur gebracht want er was telefoon voor me . Toen ik de hoorn van de telefoon tegen mijn oor hield hoorde ik gesnik aan de andere kant van de lijn , het was mijn moeder …
Ze vertelde me dat mijn vader overleden was ! Mijn hele wereld stortte in op dat moment , ik kon het niet geloven .. Ik vroeg aan mijn moeder of ze een grapje maakte maar ze meende het serieus ! Een leven zonder mijn vader , nee dat kan niet ! Mijn moeder zei dat ze me zou komen ophalen van school .
Ik liep terug naar de klas , om mijn spullen te pakken . Toen ik de deur van de klas open deed keek iedereen me aan . Ik hield het niet meer en barste in tranen uit en viel neer op de grond . Megan kwam als eerste naar mij toe gerend en omhelsde me . Sinds dien is zij mijn beste vriendin !
Een maand daarna kreeg ik een vriendje , ik heb echt een geweldige tijd met hem gehad ! Maar na anderhalf jaar begon hij heel raar te doen , hij verbood mij allemaal dingen . Ik mocht niet meer zingen , dansen of met vriendinnen af te spreken . Hij ging met andere meisjes flirten en mijn moeder accepteerde het al niet vanaf dag 1 ! Dus heb ik het maar uitgemaakt met hem , hij begreep er niks van . Hij bedreigt me nu met sms’jes en brieven . We zijn naar de politie geweest maar die doet er niks aan .
Mijn moeder wou dat ik me alleen maar bezig hield met mijn danscarrière . Ze denk dat ik op mijn tiende op klassiek ballet ben gegaan , maar ik heb het twee lessen vol gehouden en ben op hiphop gegaan . Maar mijn moeder weet het niet alleen mijn vader wist dat ! Ik heb dit jaar mijn Havodiploma gehaald en ik ga naar Londen toe met mijn aller beste vriendinnetje Megan !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen