Ik begon te slapen
Maar toen gebeurde er iets verschrikelijks.

Ik werd wakker maar ik realiseerdde me, dit is geen normale drom, dit is de droom, de droom die is veroorzaakt door die muggen.
Maar hoe is dit mogelijk, ik ben veel te vroeg.
Natuurlijk, omdat er 9 muggen mij hebben gestoken was het gif sneller actief!
Wanneer je wakker word in je droom heb je 3 bollen.
In die bollen kan je een boodschap doorbrengen aan de echte wereld.
Ik pakte zo'n bal en zei: Het venijn heeft een vroegere effect op me, ik ben al in het venijnendroom(zo noem je dat wanneer je in de droom bent die veroorzaakt is door die muggen)kan je ook zeggen wie het andere slachtoffer is?
In de werkelijke wereld hebben ze 5 bollen om contact te maken, zo kan je ook horen wat zij te zeggen hebben.
Ik keek rond me en er was iets heel raars, allemaal paarse silouette liggen op de grond.
Het is heel akelig hoe ze liggen te slapen.
Rondom mij zijn er duizende bomen met hoge heuvels.
En in de verte zie ik een reuze boom die wel 30 meter hoog is!
De maan begon tevoorschijn te komen maar de maan gaat veel sneller op.
Inneens veranders de dag in nacht.
De paarse mannen kregen rode ogen en keken me aan.
Een rode wolk die uit zijn oog kwam verspreidde een verschrikkelijke geur.
Geur? Ze willen me wakker maken!
ik rende de heuvel op, er zijn 10 mannen acher me aan aan het rennen.
Wat moet ik doen?!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen