Foto bij 019- Ella & Liam


Liam James Payne

Ik wacht tot ze me binnenlaat. De deur gaat open en ik zie mijn meisje, zo mooi als een prinsesje. ‘Wow, you look … so beautiful!’ Ze glimlacht en bloost een beetje. ‘Thanks, come in.’ Ik druk mijn lippen op die van haar en zo blijven we een tijdje staan. Net voor ze de deur wilt dichtdoen, arriveren Louis en Eleanor. ‘Hi’, zegt ze terwijl ze de deur weer opendoet. ‘Wow Ella, you look like a princess! ‘ zegt Louis. Eleanor geeft Ella een knipoog. Ik wed dat ze geholpen heeft. Ze gaan in de zetel zitten en ik loop door naar de keuken. ‘Let me help you.’ ‘It’s okay, Liam. You’re not mad that I invited Eleanor and Louis too, right?’ ‘No, of course not’, ik neem haar in mijn armen en kus ze. ‘Tomorrow will be romantic, I promise’, zegt ze achter de kus. ‘You did enough tonight. Tomorrow I’ll take you somewhere. But your guests are waiting.’ Ze neemt de glazen en draagt ze naar Louis en Eleanor. Ik ga in de zetel zitten, wachtend op Ella. Wanneer ze naast me komt zitten, leg ik mijn arm om haar heen.’So, you went shopping’, zegt Louis. Ella en Eleanor knikken. ‘I’m happy you have a new friend’, hij heeft zich nu naar Eleanor gewend. ‘Well, me too’, zegt ze wanneer ze naar Ella lacht. ‘Did you buy much?’ vraag ik aan alle 2 de meisjes.’Yes, but El bought more’, verdedigt Ella haar. Louis en Eleanor beginnen te lachen. ‘And what did you buy?’ vraag ik haar geïnteressert. ‘She bought a I love liam sweater’, zegt Eleanor. Ik kijk vragend naar Ella. Ze begint te lachen. ‘Is it true?’ ‘Yes’, lacht ze nog steeds. ‘That is so sweet’, zeg ik als ik haar kus. ‘So El, what did you buy? Also a One Direction thing?’ ‘No, but Ella did. She also bought a One Direction short and pyjama.’ Louis en ik kijken naar Ella.

Ella Claire Vanberghe

‘It’s not because Liam is my boyfriend, I can’t be a directioner’, verdedig ik mezelf. ‘You’re right,’ zegt Eleanor,’ before I was with Louis, I was a directioner.’ ‘Before?’ vraagt Louis. Een tikkeltje uitdagend. ‘Here we go’, fluistert Liam in mijn oor. En eerst weet ik niet wat hij bedoeld, maar dan snap ik het. Louis begint Eleanor te kietelen en ze dagen elkaar uit. ‘I’m going to the kitchen, for…’ zeg ik tegen Liam. Al lachend, daarom dat ik het niet kan uitspreken. ‘I’ll help you’, zegt Liam. Ik kijk naar Louis en Eleanor die ondertussen al aan het kussen zijn. ‘Is it always like that?’ vraag ik als we in de keuken zijn. ‘Sometimes’, antwoordt Liam. ‘So, you’re a directioner?’ ‘Yes’ ‘September 12 our new album will be released and…’ ‘How does it call?’ ‘Take me home, but February 23, our tour starts. So, will you come with us?’ ‘Of course!’ ik geef hem een zoen, op dat moment komt Eleanor de keuken binnen. ‘O… Sorry..I’ll just… I’ll go’, zegt ze. ‘No El, stay. And I’ll go to Louis’, zegt Liam wanneer hij onze kus stopt. ‘Can you help me?’ vraag ik Eleanor. ‘Of course.’ ‘Thanks, you’re an ang..’ verder geraak ik niet want mijn gsm begint te spelen. ‘Excuse me’, zeg ik tegen Eleanor en ik begin mijn telefoon te zoeken.

Reageer (2)

  • LeLouisx3

    Elounor forever!!!!

    1 decennium geleden
  • GabiHoran

    Snel verder.
    Ben benieuwd. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen