Even werd ik onzeker, omdat ik Zayn vast had en hij eigenlijk helemaal niks terug deed. Ik snoof zijn heerlijke luchtje op, waardoor mijn armen steeds slapper werden. Net toen ik hem losliet, schoten zijn armen om mijn middel en trok hij me dichter tegen zich aan. Dit was het beste gevoel dat er was. Maar ja, dat moest natuurlijk weer eens verpest worden. 'Okay Zayn, I am really sor-' Perrie liep babbelend de kamer binnen maar toen ze mij in Zayn's armen zag volgde er een kreet. Maar Zayn liet me niet los. Ik kneep harden mijn armen om me heen in angst voor Perrie. Maar in plaats van aanvallen, zakte ze in. Zayn liet me nu wel los en draaide zich naar haar toe. 'Perrie, I'm sorry too. I loved you, I really did. You helped me so much, so thank you for that. You were a big support for me.' zei Zayn die naast haar ging zitten. 'So.. You're not breaking up?' vroeg Perrie voorzichtig. Zayn leek haar te negeren. 'But after a couple of months you became a bitch, Per. I didn't know why, I loved you so much. And everytime you told everyone I cheated, I was so mad, BECAUSE I LOVED YOU SO MUCH.' Zayn's stem werd steeds luider. 'Zayn stop!' riep Perrie. 'I AM breaking op with you Perrie. Oh, and One Thing: If you are gonna tell the pres that I cheated or anything, I will tell them your stupid little secret. Because you are the cheater, Busted!' Perrie schrok duidelijk van Zayn's woorden. 'No I'm not!' Ontkende ze. 'Okay, do what ever you want, but I know it..' zei Zayn. Zijn mondhoeken krulden op en hij draaide zich weer naar mij. Ik keek hem vragend aan. '3.. 2.. 1..' bewoog hij zijn mond. Dat kon ik dan nog net aan liplezen. En alsof het was afgesproken zei Perrie op het moment van '1': 'Zayn? I won't tell anything to anyone. Just leave me alone now.' snikte ze en ze rende weg, de deur uit. Iedereen begon te lachen, maar ik concentreerde me maar op 1 lach: Die van Zayn.

Even later zaten we met zijn alleen in de VIP kamer. Ik keek even naar Dani die van alles vertelden aan Niall. Maar gelukkig leek hij er geen probleem mee te hebben. 'So everything is alright now?' vroeg Harry die naast Zayn en mij kwam zitten. Ik schudde mijn hoofd. 'Zerrie? Yes. Me> No not ar all.' De jongens keken me allebei vragend aan. 'My parents, Jordy, School.. What about that?' zei ik. 'Wait.. Who is Jordy?' vroeg Zayn. 'Jina..' antwoordde ik, in de hoop dat hij het begreep. Eerst keek hij nog verward, maar daarna leek hij het te begrijpen. 'You have a boyfriend? Seriously Nina?' Ik haalde me schouders op. 'You had a girlfriend..' Harry begon te lachen en gaf Zayn een por. 'Yeah you did!' riep hij. 'After you called me, I forgot him. It's tough to say, I know, but it's true. I really forgot him.' Zayn knikte. 'So what are you gonna do?' 'Call him..' antwoordde ik. Meteen kreeg ik een telefoon in mijn handen geduwd. Ik zuchtte. 'I don't have...' 'Nina, ik heb zijn nummer ook.. het is _______' geirriteerd begon ik de cijfers die Dani noemde op het beeldschermpje over te typen. Ik slikte de brok in mijn keel weg en ik belde Jordy.
'Jordy.'
'Hey, Jor, met Nina.'
'Oh hey Nina.'
'Jordy, we moeten praten..'
'Over wat? Die jongen van die band?' ik was even stil..
'Hoe weet je dat..?'
'Je bent op het nieuws.' Mijn ogen schoten meteen naar Zayn.
'Turn the TV on!' fluisterde ik.
'Nina, het is je ex, hij beroemd, ik snap het oké.'
'Neeneenee Jor! Daar gaat het juist niet om. Ik kende hem toen ik op vakantie ging naar Bradford. Daarna zouden we brieven schrijven, maar de kans kreeg ik niet en hij stuurde mij nooit wat. Maar ik ben er pas achter gekomen dat hij heel veel gestuurd had en dat ik het niet binnenkreeg. Ik had nooit kunnen weten dat hij beroemd zou worden.'
'Het is goed Nina, het is uit. ik begrijp het. En nu ben jij ook beroemd. Haha.'

_______________________-
VRAGEN VOOR Q&A PLEASE?
bedankt xxxxxxx

Reageer (3)

  • cocoishappy

    Q&A
    blijft Jordy in het verhaal?
    wil je plaatjes van hoe de personen er allemaal uitzien neer zetten?
    komt de rest van little mix er in?(vind ik leuk)

    ______________
    idee misschien kan je iemand in je verhaal doen
    die je bij een wedstrijd vraagt.
    *hint, hint*

    1 decennium geleden
  • xanoukmalik

    best lief van jordy =) dat die niet boos wordd

    1 decennium geleden
  • exhale

    leuk geschreven ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen