sorry ze zijn niet zo heel lang vandaag maar ik beloof dat er nog meer komen maar heb niet zoveel inspiratie heb allemaal andere dingen aan me hoofd nu.. echt sorry ik beloof dat ik veel meer ga schrijven de volgende dagen

x cherise.

Vanuit Alicia
Er word op de deur geklopt en we schrikken allemaal tegelijk. Daarna lachen we even en lopen samen naar de deur. Het zijn de jongens van onze school die komen zeggen dat we de muziek zachter moeten zetten. Na een hele discussie te hebben gehad met de jongens zetten we toch de muziek een heeeel klein beetje zachter. We besluiten nog even op de kamer te blijven. Daarna gaan we na het zwembad om te gaan zonnen en daarna misschien nog even zwemmen.

Vanuit Priscilla
We lopen met z'n vieren naar het zwembad. In de kamer naast ons waar we voorbij liepen stond de deur open. Ik keek naar binnen en dacht even dat ik Daan en Rein zag staan maar zag het niet zo goed dus liep maar door. Als we bij het zwembad aankomen gaan we eerst even zonnen en uitrusten van de busreis. we praten ook nog gezellig wat. Het is echt heel leuk in Barcelona en het is nog maar net begonnen! Het gaat een hele leuke week worden! Hier in de buurt is ook nog een strand en daar gaan we 's avonds ook nog zitten met heel het 3de. We hadden met z'n vieren echt al heel lang zin in Barcelona. En nu zijn we er gewoon! Ik heb al een paar keer gedroomd over dat ik Daan tegen kwam in Barcelona. Nu hoop ik natuurlijk ook dat het uitkomt en dat ik hem tegen kom.


Hij is niet zo leuk he? ik beloof dat hij leuker word.. ik heb gewoon eve niet de behoefte om te schrijven maar omdat al een paar mensen er om vroegen heb ik toch maar een klein stukje geschreven. ik hoop dat jullie hem toch leuk vonden xx

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen