Thirtyfive
Lauren begon als een gek te blozen en keek naar de rest die nog altijd naar ons aan het kijken waren. Haar ogen vonden de mijne opnieuw en ik trok een wenkbrauw op als teken dat ik antwoord wilde. "That's not fair.. Isn't there something else i can do, anything?" Vroeg ze. Mijn hoofd bewoog van links naar rechts. "Nope, only this." Zei ik. Lauren leek even na te denken, opeens brak er een grijns door op haar gezicht en ik wist precies wat die grijns betekende. "Today!" Zei ik duidelijk. Lauren zuchtte en knikte toen uit eindelijk, want ze wist dat ik haar niet eerde zou laten gaan. "Fine, now get off me." Ik lachte triomfantelijk en stond op mijn hand naar haar uitstekend om haar omhoog te helpen, maar ze sloeg deze weg en stond zelf op.
"Lets get it over with then." Zei ze en liep naar de anderen toe, regelrecht op Max af. "Wait, you mean now?" Zei ik met een glimlach, binnen een paar passen stond ik naast haar. Ze knikte en ik liep haar voorbij en nam plaats naast Jay die tegen over Max zat. Jay keek me vragend aan maar ik wuifde zijn blik weg en richtte mijn ogen op Max. Hij keek van mij naar Jay en vervolgens naar Lauren die op hem af liep. "What is going on?" Vroeg ik aan niemand in het bijzonder. "Oh just wait Max, i just know you're gonna love it!" Zei ik met een grote glimlach. Lauren plofte op de schoot van Max en plaatste haar lippen op die van hem en voor dat ik ook maar een geluid kon maken had ze de kus alweer verbroken, iedereen keek Lauren met grote ogen aan. "Happy now Skye?!" Zei ze met een grijns om haar lippen. "Well i was expecting a little bit more action than just a kiss, but he i said a kiss, so yeah good enough for me." antwoorde ik.
Nog altijd zei niemand wat iedereen had zijn of haar ogen op Lauren en Max gericht, ze stond op van zijn schoot en wou weg lopen maar Max pakte haar hand en trok haar terug wat Lauren deed schrikken en mijn glimlach alleen maar groter worden. Max legde zijn hand op haar wang en keek haar aan, vervolgens was hij de gene die zijn lippen op die van haar drukte. "Now this is what i said when i wanted to see a little bit more action!" Joelde ik. Iedereen reageerde precies zoals ik had gedacht, iedereen behalve Jay hij leek alles behalve vrolijk.
"So in one night we go from 5 single lads to 3 single lads..?" Vroeg Nathan. "Guess so." Was het antwoord van Max die ter bevestiging naar Lauren keek, die nog altijd op zijn schoot zat met zijn handen om haar middel geslagen, waarop Lauren lichtjes knikte. Jay, die naast me zat met zijn arm om mijn schouders heen geslagen, gromde zachtjes. Ik bracht mijn lippen naar zijn oor en vertelde hem dat hij hun, hun geluk moest gunnen en dat hij niet moest zeuren omdat hij eigenlijk precies het zelfde deed. Ik zakte weer terug op mijn plaats en sloeg mijn arm om zijn middel en keek hem afwachtend aan, hij keek me diep in mijn ogen aan en slaakte toen een diepe zucht. "Max, can i talk to you for a sec? In private." Voegde hij er aan toe toen hij zag dat Tom alweer zijn woorde klaar had. "Sure mate." Was Max zijn antwoord en ze verlieten samen de kleedruimte.
"What's up with those 2? They've been acting weird all day.." Vroeg Siva aan mij. "Well i overheard them talk when you guys came off stage, and Jay doesn't want Max to date his bestfriend." Was mijn antwoord wat hier en daar een 'oh' veroozaakte. "So i told him that he isn't the one to talk because he's doing the exact same thing." Vervolgde ik mijn antwoord waarna ik ze allemaal stuk voor stuk aan keek, ze leken het allemaal te snappen en me gelijkt te geven. Toen mijn ogen die van Lauren vonden barste ze los. "You knew Max liked me?! And you didn't tell me! Why Skye, why!" Riep ze. "Lauren come on, don't act like this. I only found out a few hours ago and Max and Jay made me promise not to tell you." antwoorde ik haar. Lauren haalde haar neus op en snoof naar me. "And.. I knew i couldn't keep it a secret from you, so i told you to go and kiss him because i knew he would kiss you back." Terwijl ik haar dit vertelde zag ik haar blik verzachten. Op dat moment ging de deur weer open en kwamen Jay en Max binnen lachend binnen lopen. "You guys good now?" Vroeg Tom. "Yeah we're good now." Zei Jay. Lauren stond op, liep naar me toe en plofte op de plaats waar Jay net nog had gezeten. Ze sloeg haar armen om me heen en gaf me een knuffel. "Thanks Skye, what would i do without my best friend that i have know for 16 years now." Ik keek haar met grote ogen aan en ze sloeg haar hand voorhaar mond. Even keken we mekaar aan tot dat de stem van Jay klonk. "Wait what, you've know each other for 16 years? But that means..."
Tam tam taaaaaaaaam.... lol!
Sorry, sorry, sorry dat ik zolang niet geschreven heb. Maar mijn laptop zei dat Q een spamsite was en wou daarom de site helemaal niet openen.
En vandaag plotseling wel weer, dus vandaar dat ik jullie nu een extra lang stukje schenk!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (4)
OMGGGG hoe kan je hier nou stoppen
1 decennium geledenSNEL VERDUUUUUURRR(flower)
O-oh, heeft hij het nu door???? =OOOOO
1 decennium geledenFEOFBHEUFBDEMFUHERUOFEOGERUHERU!!!!!
1 decennium geledenNEEEEEE BIRD!!!!!
Ajufhgourearuehguewiyghuwahuaewgfeuw
1 decennium geledenPAMPAMPAM
Xd
Enthousiast kuch