6.
vanuit rein
vanavond heb ik afgesproken met soraya ik wil niet wachten ik wil haar vertellen dat ik gek op er ben ze moet het weten .
ik zoek me beste zwembroek ik moet er wel een beetje leuk uitzien ik kies voor de groene die zit het best .
ik stop hem in de tas bij me handoek .
ik moet nog 3 uur wachten dus ik ga nog ff voetballen met het jongentje tegenover ons .
ik ben diep in gedachten hoe zou ik het gaan zeggen mischien zo ''lieve soraya weet je dat ik je vanaf die eerste keer al heel mooi vindt en je doet iets in mij en dat is me nog nooit overkomen bij jou voelt het alsof ik mezelf kan zijn je bent niet zon gillend meisje dat me leuk vindt omdat ik in mainstreet zit '' dat klinkt best leuk maar dat zou ik nooit zo kunnen zeggen mischien zo ''heeii weet je ikke vindt je leuk al een tijdje jij mij ook ?'' okee nee dat is echt gewoon te jaah inidegeval niet mij mischien moet ik er niet over nadenken maar ik denk niet dat ik haar gelijk moet zoenen mischien wilt ze dat wel niet maar ze zeggen dat je het gewoon moet doen als je het wil maar ik ben er dan wel mischien klaarvoor maar wat als zei het niet is waarom is het allemaal zo moeilijk ?.
''rein wat doe je let nou eens op die bal man de andere scoren met gemak in ons doel ,, schreeuwt david naar me ik schrik uit me gedachten
''oo sorry ikke uhhm ,, ''loop niet zo te brabbelen man doe wat ,, david schopt de bal naar me toe we voetballen nog ff maar ik merk dat het gewoon niet gaat ik denk alleen maar aan hoe en wat ik het moet doen .
als ik bij de tent kom zie ik dat we pannekoeken eten het is heel lekker en dan ga ik richting het zwembad als ik voor het zwembad ben ga ik op het bankje zitten ik kijk nog ff in me watsapp dan zie ik dat soraya aan komt lopen ''uhhm de meiden komen zo ook zullen wij alvast ? ze weten namelijk niet dat ik met jou heb afgesproken en hun moesten per se ook ,, zegt ze dan ze heeft ze dus nog steeds niet verteld over mij nu begin ik een beetje onzeker te worden moet ik het haar vertellen maar het kan ook een andere reden hebben ik begin gek te worden van mezelf ik zoek overal iets achter ''ik vindt het goed ,, zeg ik dan maar tegen haar samen liepen we naar binnen soraya keek naar me ik kreeg een glimlach op me gezicht wat is ze toch mooi .
in de hokjes was ik als eerste klaar het duurde zo lang dus ik ging er maar een beetje plagen ''nog niet klaar ?,, zeg ik op een plagerige toon en krijg een lachje op me gezicht als ik hoor dat soraya hard moet lachen toen kwam ze eindelijk het hokje uit samen liepen we naar het zwembad soraya stond op het randje dus ik duwde er zachtjes het water in en toen plonste ze in het water ze keek nep boos naar me en ik stak me tong uit , toen trok ze mij ook het water in ik moest hard lachen iets later gingen we op het trappetje in het zwembad zitten ik dacht nu moet ik het vertellen ''soraay ik moet je wat vertellen ,, ik duf haar niet aan te kijken dus blijf naar het water staren en speel wat met me vinger in het water ''weetje uhhm nou ik lief enzo maar ,, ik voelde haar een beetje verstijven alsof ze bang was voor iets dan kijk ik haar aan ik zie paniek in haar gezicht alsof er iets gaat gebeuren wat ze had verwacht maar niet wil dan krijg ik moed ik moet het haar vertellen ''ik wil gewoon samen samen kunnen zijn ? dus wil je me meisje zijn ?,, weet ik eruit te krijgen ik zie haar blij en verbaast kijken ze denkt na dan krijgt ze het door ze vliegt om me nek ''natuurlijk wil ik dat ,, zegt ze over enthousiast voor ik het weet zoenen we ik wil me terug trekken maar ik merk dat ze het niet erg vindt dan denk ik zie je ik hoefde er niet over na te denken het gebeurde gewoon .
opeen hoor ik een meisje ''soraya ?,, vraagt het meisje ik denk o nee dat is een vriendin van soraya we draaien ons tegelijkertijd om ''ik wist het ik wist dat je iemand leuk vond die keerdat je zwaaide en dat gebeurde wel vaker ,, zegt het meisje en dan kijkt ze naar mij ik merk dat ze een mainiac is want dat zie ik want iemand zou niet zomaar zo kijken ''m maar jij bent rein rein van duifenboden ,, zegt het meisje dan , ik wist het ze is een mainiac .
soraya kijkt naar kiki ik zie dat ze iets wil zeggen ''kiki ken jij rein ?,, vraagt ze verbaast ze heeft nog steeds niet door dat ik in mainstreet speel dat merkte ik de eerste keer al dan kijk ik haar aan hoe moet ik het uitleggen ''uhhm nou ik denk dat ik wel weet hoe ze me kent ik vondt het al raar dat jij niet stond te springen die eerste keer ,, ik zie soraya raar kijken ze begrijpt er niks van ''maar waar kent ze je dan van ?,, ''nou ik zit in mainstreet,, ik zie soraya verbaast kijken het ziet er grappig uit en moet een beetje lachen dan kijkt ze kiki aan ''kiki weet de rest ervan ?,, vraagt soraya kiki kijkt naar soraya ''nee nog niet ik zie het ook nu pas dat je zit te kleffen ,, ik vindt het best grappig hoe ze dat zegt soraya kijkt naar mij ''ik denk toch echt dat ik je dan maar moet voorstellen aan me vriendinnen ,, ik vindt het eigenlijk wel fijn want dat betekent dat ik er vaker kan zien ''dat lijkt me super leuk zolang ze maar niet gaan gillen ,, en ik steek me tong uit naar soraya ik moest wachten om het hoekje toen kwam soraya me halen als we naar ze toe zwemmen ik zie die vriendinnen naar me kijken dat zijn dus duidelijk ook mainiacs soraya is dus de enigste die me niet kon zoals hun dan begint een andere vriendin van haar te praten die blijkbaar floor heette ''m maar dat is rein van mainstreet ,, ik zie soraya trots naar me kijken nu voel ik me toch echt de gelukkigste jongen ter wereld ''dat is idd zo ,, zegt ze dan ik sla me arm om haar heen ''nou hoeven we het niet meer geheim te houden dat je elke keer naar mij toe gaat ,, soraya gaat nep boos naar me kijken en ik steek me tong uit ik begin er te kietelen ''nou zo kan het wel weer ,, zegt floor boos ik schrik ervan waarom doet ze zo boos ik kietelde soraya alleen maar .
daarna zwemmen we nog even om 9 uur gaat het bad dicht dus kleden we ons aan en gaan naar de tent ik ga nog ff met soraya en de meiden mee naar hun tent ''ik denk dat ik naar mijn eigen tent terug moet me ouders wachten op me ,, zeg ik dan soraya staat op en loopt naar me toe ze liep met me mee tot het einde van het pad dan kijk ik haar aan ''heb je watsapp ?,, vraagt ze dan ik geef haar me nummer dan geef ik er een knuffel ''zie ik je morgen ?,, ze kijkt me aan ''zeker weten ,, dan loop ik terug naar me tent en zij ook als ik in me tent aankomt zie ik crisje staan ''was het gezellig alleen zwemmen ,, vraagt ze dan ik kijk haar aan ''jaah hoezo ?,, ze kijkt me aan met een glimlach op der gezicht ''ik zag je echt wel hoor met dat meisje ,, ik begin te blozen ze heeft alles gezien ik kijk haar aan ''heb je echt alles gezien ?,, ''jepp en wat was jij aan het moppelen zeg en jij maar zeggen dat je zo stoer bent ,, zegt ze en steekt der tong uit ze heeft belooft niks tegen me ouders te zeggen inruil dat ze soms mee mag naar de meiden . ik ben nu echt heel blij half dromend val ik in slaap
Er zijn nog geen reacties.