Hoofdstuk 2 : She's mine
thnks vooor het lezen van mijn story vijf lezers en een abbo
het is weinig maar ik ben er erg blij mee
ik zag in de reactie's dat iemand had gezegd dat ik Louis en Raya iets te snel liet ontmoeten maar mensen don't worry this is just the beginning
xxx Cheekylove
P.S. sorry als de hoofdstukken kort zijn ik ben geen goede lange hoofdstukken schrijver mijn onderwerpen gaan erg uit elkaar lopen. Maar ik denk dat er hierna nog een hoofdstuk achterkomt
Harry's POV:
"Louis" vroeg ze "OMG Louis"
Ze omhelsde hem. En ik voelde een steek van jaloezie. Ze was hot, super hot. Ik zag Niall ook verstijven toen ze Louis knuffelde. Ik heb dus concurentie.
Ze vroeg ons binnen. Nou ja vragen, ze trok Louis naar binnen en wij gingen achter hem aan. Ik keek om me heen. Wow dit was een mooi huis, je kon uitkijken over de hele stad. Ik keek weer terug naar Louis en zijn vriendin en zag dat Louis op haar zat en haar kietelde op haar buik.
Ik kon er niet meer tegen "Uch-um" kuchte ik net zo hard dat iedereen het goed hoorde.
"O, sorry helemaal vergeten! Dit is Raya mijn oude beste vriendin. We hebben geen relatie voor als jullie je dat afvragen, ik verraad Eleanor toch niet." zei Louis verontwaardig.
Ik was opgelucht en zag Niall ook opgelucht adem halen. Ik moest mezelf tegen houden om niet tegen Niall te zegen dat hij moest oprotten omdat ze van mij is.
Harry stop! Je kent haar niet eens. En bovendien ben je nooit jaloers. Stop, stop,stop,stop!
Niall's POV:
Wauw! Wat was die vriendin van Louis mooi. Ze was precies mijn type. Bruin haar dat licht golfde, donker bruine ogen en een nando's hemdje. I'm in love.
Het enige probleem was dat Harry haar ook zag zitten. Ik houd hem al de hele tijd in de gaten. Maar dat helpt natuurlijk niets. Hij is "the flirt", hij krijgt altijd alle meisjes, ik nooit. Ik hoorde Harry "hoesten", hij zoekt altijd aandacht.
Raya, haar naam is Raya. Wat een mooie naam. Ik ben weer te sentimenteel bezig. Elke keer als ik een knap meisje zie gebeurt dat met me. Niall stop! stop,stop,stop!
Reageer (3)
Hahahahahahahahahahaa lol
1 decennium geledenSuper mooi
1 decennium geledenNu dan wel geen lange reactie zoals op je vorige stukje, maar een motivatie:
Je bent echt een geweldige schrijfster!!!! Ik kijk heel erg uit naar je volgende stukje en ik zal via mijn eigen verhaal ook reclame voor jou maken, want je verdient gewoon immens veel meer abo's en kudo's en...
liefs, Axana xxx
lol ga verder dit is een super leuk verhaal x
1 decennium geleden