If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H66]
Omg had even een hartstilstand. Dacht over 2 weken een toets te hebben die voor 5 studie punten geldt, gelukkig is ie een weekje later dus kan ik vanavond gewoon schrijven haha.
@ MissFlower: Als ik haar met Liam laat zoenen gaat MidnightRed me vermoorden haha.
@ MissFlower: Als ik haar met Liam laat zoenen gaat MidnightRed me vermoorden haha.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (26)
Pffff ja ik wil meer hoofdstukken :<
1 decennium geledenOkay....
1 decennium geledenDie ene reactie over niall hier ergens onder is FUCKING BULLSHIT! De enige rede dat niall gehaat werd was omdat ze dachten dat hij iets met Amy Green had (wat echt heel grappig was want iedereen had t over Namy en ik heet amy maar dat doet er ff niet toe). Als er iemand in die hele band is die geen vlieg kwaad doet is het Niall! Hij doet altijd alles netjes, zodat niemand hem gaat haten. Toch krijgt hij zo fuckin veel haat! Hij is de meest lieve Irish boy op de hele planeet, en toch ziet niemand het in. Hij nam een beugel vanwege al de haat. Mijn mening; scheve tanden Niall is veel leuker dan zn tanden van nu. Ee zijn zoveel mensen die hem haten, voor niets!! Hij rookt niet. Hij neemt geen tattoos. Hij heeft geen vriendin, want anders zou hij de band 'verpesten'. Hij gaat bijna nooit uit. Hij mocht nooit zingen, of zn microfoon werd gewoon zachter gezet. Zelfs gwn die hele microfoon weg dat ie alleen gitaar mocht spelen! Sorryhoor, maar je reactie is 1 grote shit of bullshit! Niall heeft nog nooit wat fout gedaan! Iedereen heeft het er maar over hoe liam altjd die sweet boy is, wat hij ook is, maar hoeveel kijken we nu nog naar hem?! Het is voornamelijk de kleine blonde ier die alles fout doet, BULLSHIT!
Over louis, wie zegt dat hij gay is? Iedereen zegt het nou wel, maar wat voelt hij precies? Iedereen weet dat er iets fout is met eleanor, of Christina, or whatever haar naam is. Ja iedereen denkt dat het in spel is gezet, maar wie weet is Eleanor wel niet gewoon van naam veranderd en toen een echte relatie met Louis begonnen? << dat gaat tegen alles in wat ik ooit heb gezegt, maar wat als het waar is? Wat als Louis echt van haar houd en helemaal niet gay is? Natuurlijk, Larry is awesome. Waarom denk je dat Harry Louis nooit meer kan aanraken? Juist, omdat Louis bang is om dan gay te worden genoemd. Hij doet er alles voor om weer een zuiveren naam te krijgen, wat inhoud dat hij niet eens meer normaal kan omgaan met zijn beste vriend! En waarom? Omdat mensen als jij het te ver hebben gebracht met shippen. Of course ik zie Larry liever dan Elounor, maar dat is omdat ik Eleanor nooit hb gemogen, want ze is gwn te lief en alles, maar dat betekend niet dat Louis niet echt van haar houd en maakt hem niet meteen gay!
Het gaat hier om One Direction, om de 5 boys die samen zijn gezet en muziek maken voor ONS. de fans! Natuurlijk mag je een favoriet hebben, maar ik vind t onzin dat we zo diep in hun geschiedenis kruipen en alles over ze moeten weten. Ik bedoel, een videocamera hacken om Harry te kunnen zien?! Kom op zeg, ze hebben een prive leven die ons niks aangaat!
Sorry voor mn uitval bij dit verhaal maar ik moest t gewoon even kwijt.
Toch sta ik perplex van mezelf, ik heb nog nooit zo logisch nagedacht en al helemaal nooit Elounor goed gekeurd.... Maja dat doet er nirt toe.
As you could see; NIALLER RULES!
Dus ja, team Nialler :p
Xx ChocoPupz// Amy
Btw ik las je verhaal in t begin al , en toen 2 weken ofzo niet , en nu heb ik hem helemaal teruggelezen en hijs so awesome!!!
Btw again, die gift is sooo cute!!!!
Sorry voor eventuele spelfouten, ik zit op mn ipod
NAILLER !!
1 decennium geledenI love Niall <3
1 decennium geledenbut he's mine so.....
maar snel verder!!!
Echt Louis, ik vind je een hele leuke jongen!, (van wie ik zeker weet dat hij gay is, en het heeeeeel zielig voor Eleanor vindt aangezien zij een nep vriendje heeft, hoewel de "verkereing" waarschijnlijk in scène is gezet voor meer fans!)
1 decennium geledenMaar echt, niet zo bitchy doen ok? Ik vind team Niall prut, op de een of andere manier was er opeens iets, paar opstandige cellen, die Naill haatte, dus ik heb ff een hekel aan hem ok? Dat gaat wel weer over maar please geen team Niall?! *puppey eyes*!!!!!!!
Xxx SF, maar ik en Harry zijn een mooi koppeltje hoor!
Haha, doet me denken aan m'n vriendin, zij zei zo tegen mij: 'als je een dag niet over 1D praat krijg je 10 euro!' En ik dus echt zo: 'NEE!' sorry ik dwaal af! Xxxxxxxx
En snel verder want je verhaal is toppppppppie!!!!
Oja, bij de "inleiding" zei je "druk anders op het rode kruisje", welk rode kruisje????? X
Xxxxx SuperFay I love Harry Styles /:p x