Foto bij Character Bios

Dit is de Character bios van Zodiac Legends. Hierin wordt je voorgesteld aan alle personen die nog in leven zijn aan het einde van deel 5.

Sagittarius (ik-persoon) is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld boogschutter. Hij heeft een relatie met Virgo en heeft 1 beschermer genaamd Jason. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij het onderlichaam van een paard en het bovenlichaam van een mens. Element: vuur.

Virgo is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld maagd. Ze heeft een relatie met Sagittarius en heeft een beschermster genaamd Robijn. In haar sterrenbeeld vorm heeft ze twee reusachtige witte vleugels die uit haar rug komen. Element: Aarde

Gemini en Gemini zijn een van de dertien sterrenbeelden en zijn het sterrenbeeld tweeling. Het zijn twee jongens die sprekend op elkaar lijken. Ze hebben twee beschermers genaamd Robert en Roberto. Element: lucht

Leo is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld leeuw. Hij heeft een relatie met Libra en heeft een beschermer genaamd Luigi. In zijn sterrenbeeld vorm is hij een leeuw met een mensen gezicht. Element: vuur.

Pisces is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld vis. Ze heeft een beschermster genaamd Karin. In haar sterrenbeeld vorm heeft ze een grote staart vanuit haar rug lopen. Element: water.

Aries is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld ram. Hij heeft een beschermer genaamd Nelson. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij twee gekrulde hoorns op zijn hoofd. Element: vuur.

Libra is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld weegschaal. Ze heeft een relatie met Leo en heeft nog allebei haar beschermsters genaamd Zoey en Zafrina. In haar sterrenbeeld vorm heeft ze twee loden vuisten. Element: lucht.

Scorpius is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld schorpioen. Hij heeft nog beide zijn beschermers genaamd Olivier en Omar. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij een grote schorpioenstaart en twee scharen. Element: water.

Taurus is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld stier. Hij heeft een beschermer genaamd Richy. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij twee hoorns op zijn voorhoofd en heeft een lange staart. Element: aarde.

Aquarius is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld waterman. Hij heeft een beschermer gemaand Marcel. Hij heeft geen specifieke sterrenbeeld vorm maar hij heeft altijd felle blauwe ogen en wit haar. Ook kan hij het element water beheersen. Element: lucht.

Cancer is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld kreeft. Hij heeft een beschermer genaamd Joey. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij twee grote scharen en een schild achter op zijn rug. Element: water.

Capricornus is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld steenbok. Hij heeft een beschermer genaamd Corné. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij een onderlichaam van een geit en heeft hij twee kleine hoorns op zijn hoofd. Element: aarde.

Ophiuchus is een van de dertien sterrenbeelden en is het sterrenbeeld slangendrager. In zijn eerste leven had hij 5 beschermers, maar in zijn tweede leven heeft hij er geen een meer. In zijn eerste leven verkoos hij het duister boven de vrede en kreeg hij een eigen wil. Hij had vele aanhangers en keerde zich tegen de andere twaalf sterrenbeelden. In zijn tweede leven is hij een jongen van 16 en wordt gezocht door het duister en door de 12 sterrenbeelden. In zijn sterrenbeeld vorm heeft hij twee slangen als armen. Element: water, aarde, vuur en lucht.

Rasalhague is de grote leider van de slangendragers en heeft zich vernoemd naar de helderste ster van het sterrenbeeld Ophiuchus. Zijn krachten zijn sterker dan ooit en zijn aanhangers zijn onsterfelijk geworden, net zoals hij zelf.

Arcomma is de grote leider van de ecliptianen. Hij is vermoord nog voor de grote strijd met de slangendragers door de 5 beschermers van Ophiuchus. Hij zal enkel en alleen in dit deel voorkomen als geest in de dromen van de sterrenbeelden. Ook zal er vaak naar hem terug gelinkt worden.

Enora en Helena zijn de twee leidsters van de ecliptianen en zijn de twee sterkste magiërs. Ze hebben beide wit haar en regeren over de ecliptianen. Ze geven de sterrenbeelden altijd goede raad en helpen de sterrenbeelden bij de zoektocht naar het 13e sterrenbeeld.

Simon en Siera zijn twee ecliptianen die veel betekenden voor de 12 sterrenbeelden in het gevecht tegen de slangendragers. Ze werken beide in de ziekenvleugel van het paleis en zijn medisch geschoold. Zo gauw een van de ecliptianen gewond is, wordt hij of zij verzorgd door hun. Ook zijn het twee fantastische magiërs.

Stella, Irma en Vera zijn drie ecliptianen en zijn de zussen van Siera.
Charles en Youri zijn twee ecliptianen en zijn de broers van Siera.
Yvonne en Dave zijn twee ecliptianen en zijn de ouders van Siera.

Ecliptianen zijn het goede volk en de aanhangers van de 13 sterrenbeelden. Ze kennen magiërs, die vechten met witte vuurstralen en normale mensen die vechten met wapens. Ze namen het duizenden jaren op tegen de slagendragers maar hebben nu eindelijk rust.

Slangendragers zijn de aanhangers van Ophiuchus. Ze kenen zowel magiërs als normale mensen die vochten met giftige wapens. Ze nemen het al duizenden jaren op tegen de ecliptianen. Na de dood van Ophiuchus kregen alle overgebleven slangendragers zijn kracht, maar nadat de Ophiuchus weer tot leven is gewekt, nam hij al hun onsterfelijke kracht weer af waardoor alleen hij onsterfelijk is. Dit is iets waar de sterrenbeelden nog achter moeten gaan komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen