066
Taylor prov,
Naar lange tijd kwam een goede vriendin uit nederland over naar england om weer gezellig lol temaken, Ik was net klaar met aan kleden toen de bel ging, Ik keek door het raampje en zag dat Miley er stond, Ik rende naar de deur en vloog in der armen, "aaahh!" schreeuwde ze in mijn oor, "Hallooa!" zei ik blij toen ik der binnen liet, Ze keek het huis rond, "Wacht dit is de eerste keer dat je hier langs komt right?" ze knikte der hoofd en zei dat het er echt super schattig uitzag, Ze plofte op de bank " wil je wat drinken?" vroeg ik der lief en ze knikte vriendelijk "Cola light, Als jullie dat hebben" "Ofcourse" zingde ik en ik liep naar de keuken en schonk 2 glazen ik, Melayn en Jelisa kwamen me een knuffel geven en gingen samen sporten, Ze mochten miley niet echt dus liepen snel de deur uit, "Waar slaap je vanavond?" Vroeg ik miley toen ik weer naast der kwam zitten, "Uhm hotel?" zei ze knikkend ik glimlachte, Eigelijk had ik willen vragen of ze hier bleef maar ik wist dat het niet kon.. We stonden op en ik deed een rond london met miley het was 5jaar geleden dat ze hier de laatste keer geweest was dus dat werd wel weer een keer tijd, Het voelde weer net als vroeger, Dit miste ik..
Naar lange tijd kwam een goede vriendin uit nederland over naar england om weer gezellig lol temaken, Ik was net klaar met aan kleden toen de bel ging, Ik keek door het raampje en zag dat Miley er stond, Ik rende naar de deur en vloog in der armen, "aaahh!" schreeuwde ze in mijn oor, "Hallooa!" zei ik blij toen ik der binnen liet, Ze keek het huis rond, "Wacht dit is de eerste keer dat je hier langs komt right?" ze knikte der hoofd en zei dat het er echt super schattig uitzag, Ze plofte op de bank " wil je wat drinken?" vroeg ik der lief en ze knikte vriendelijk "Cola light, Als jullie dat hebben" "Ofcourse" zingde ik en ik liep naar de keuken en schonk 2 glazen ik, Melayn en Jelisa kwamen me een knuffel geven en gingen samen sporten, Ze mochten miley niet echt dus liepen snel de deur uit, "Waar slaap je vanavond?" Vroeg ik miley toen ik weer naast der kwam zitten, "Uhm hotel?" zei ze knikkend ik glimlachte, Eigelijk had ik willen vragen of ze hier bleef maar ik wist dat het niet kon.. We stonden op en ik deed een rond london met miley het was 5jaar geleden dat ze hier de laatste keer geweest was dus dat werd wel weer een keer tijd, Het voelde weer net als vroeger, Dit miste ik..
Er zijn nog geen reacties.