its me again with a mayka pov !!! jeeeej ik kan vanavond nie meer schrijven moet weg misschien dat Marleen nog een stukje schrijft xxx

POV Mayka

na het eten hadden we samen met de jongens de tafel afgeruimd.we moesten nodig weer eens boodschappen doen.
ik dacht aan vroeger,hoe zou het geweest zijn als ik miet hier was komen wonen ? ik word uit mijn gedachten gehaald door een luide gil het i een jongens gil maar hij is hart verscheurend ik spring op en ren naar de kamer waar het geluid vandaan komt als ik de kamer in ren zie ik dat Harry zijn kleren uit heeft gedaan en schreeuwend rondjes rent in de kamer."HARRY DOE NU ONTMIDDELIJK JE KLEREN AAN!!!!!!!!!!" roep ik hard door de kamer hij schrikt en rent meteen naar zijn kleren."Nu" herhaal ik nog eens rustig. hij knikt en trekt meteen zijn kleren aan.ik kijk de kamer nog eens rond en zie Niall met een muesli reep zitten Liam met blokken,Zain zit te tekenen en Louis...Louis is niet in de kamer ?!?" waar is Loui"s?!?!" vraag ik hard aan Harry ."hij is naar de keuken gerend"zegt harry enthousiast oo nee dat kind is iets van plan denk ik bij me zelf en ren de kamer uit...letterlijk ren ik de kamer uit. ik hoor wat gemompel uit de keuken komen en ren naar binnen daar zie ik Louis met een schaar.......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen