ik heb nu veel inspiratie dus nog een hoofdstukje xx smurfje serena

vanuit soraya
met zn alle fietsen we terug naar de camping als we in het park aankomen zie ik rein zitten ik wil eigenlijk nog wel even naar hem toe ik , ik zeg wel dat ik wat lekkers ga halen .
''meiden ik ga ff langs die winkel lekkers halen ik kom zo naar de tent ,, kiki loopt naar me toe ''ik ga mee ,, ik schrik dat wil ik niet ik wou naar rein met hem praten ''uhhm nou ik wou heel ff alleen ik kom zo wel gewoon naar de tent ik loop ook nog ff rondje park ik voel me een beetje duizelig lopen helpt ,, verzin ik snel ''o oke ,, zegt kiki teleur gesteld en ze fietsen weg als ze de hoek om zijn fiets ik naar rein en roep boe en kijkt gelijk op ''soraya !,, ik zet me fiets neer en ga naast hem zitten ''wat zie je deruit zeg wat heb je gedaan ,, en hij lacht een beetje uhhm dan moet ik blozen ik was vergeten dat ik onder de modder zat ''nou .. we gingen naar die boerderij verder op en toen ben ik in de modder gevallen ,, rein kijkt me aan en moet lachen ''wat ben je toch ook een gekkie ,, ik moet blozen ''uhhm maar ik denk dat ik moet gaan ik zei dat ik wat lekkers ging halen en weer naar de tent ging ik zei het alleen omdat ik jou zag zitten eigenlijk ,,
''jaah is goed hoor zie ik je vanvond dan ?,, vraag rein aan me ''zeker weten ,, en ik loop de winkel in ik koop een zak chips als ik de winkel uit loop is rein al weg snel loop ik terug naar de tent we gaan nog even dansen en gaan dan eten na het eten gaan de meiden nog wat doen ''eei ik ga ff een rondje lopen en ga dan door naar het zwembad ik zie jullie daar wel ,, ik pak me tas met zwemspullen en loop de tent uit snel loop ik naar het zwembad voor het zwembad staat rein te wachten ik loop naar hem toe ''uhhm de meiden komen ook zo dus zullen wij alvast ? ze weten namelijk niet dat ik met jou heb afgesproken en hun moesten per se ook ,, ''ik vind het goed hoor ,, zegt rein en we lopen naar binnen uiteindelijk was rein eerder klaar dan mij maar hij hoeft ook alleen maar een zwembroek aan opegeven moment begon hij zelf naar me te roepen ''nog niet klaar ?,, en ik moest hard lachen toen waren we allebij klaar we gingen naar het bad het was donker er hingen alleen disco lampen ik stond op de rand en rein duwde me erin en stak ze tong uit ik trok hem er ook in samen ginggen we naar het ondiepen en op het trappetje zitten ''soraay ik moet je wat vertellen ,, ik schrok straks gaat rein zeggen dat hij eerder weg gaat rein kijkt naar het water en roert er een beetje in met zijn vinger ''weetje uhhm nou ik vindt je echt lief enzo maar ,, ik schrok wat maar ? wat zou hij gaan zeggen hij kijkt me aan ''ik wil gewoon dat we gwn samen samen kunnen zijn ,, ik schrik wil hij s samen zijn ? ''dus wil je me meisje zijn ,, ik spring om ze nek ''natuurlijk wil ik dat ,, dan zoenen we .
ik schrik ik hoor kiki's stem ''soraya ?,, hoor ik zacht achter me ik en rein keken tegelijk achterom dan zie ik kiki staan ''ik wist het ik wist dat je iemand leuk vondt die keer dat je zwaaide naar iemand en dat gebeurde wel vaker ,, ik zie er goed kijken naar rein en dan zegt ze ''m maar jij bent rein rein van duifenboden ,, ik kijk kiki aan '' kiki ken jij rein ?,, rein kijkt me aan ''uhhm nou ik denk dat ik wel weet dat ze me kent ik vond het al zo gek dat je niet begon te springen bij die eerste ontmoeting ,, ik kijk rein aan ''maar waar kent ze je dan van ,, vraag ik verbaast toen begon rein ''nou ik zit in mainstreet ,, ik begin hem verbaast aan te kijken waarschijnlijk zo verbaast want hij moet lachen ik kijk kiki aan ''kiki weet de rest ervan ?,, kiki kijkt me aan ''nee nog niet ik zie het ook pas net hoor dat je ff zit te kleffen ,, en ze steekt dr tong uit ik kijk rein aan ''dan denk ik dat ik je maar voor moet stellen ,, rein kijkt me aan ''dat lijkt me super leuk zolang ze maar niet gaan gillen ,, dan steekt hij zijn tong uit samen zwemmen we naar de meiden toe rein blijft om een hoekje wachten ik kijk naar de meiden ''uhhm kiki heeft net iets gezien en ik denk dat ik het jullie het nu ook moeten weten ,, de meiden kijken me aan ''ik heb sins net een vriendje maar we vonden elkaar al leuk vanaf die avond dat ik weg was en ik haal hem wel even ,, ze kijken me aan en wachten even als ze zien met wie ik aan kom staan ze verbaast te kijken dan begint floor ''m maar dat is rein van mainstreet ,, ik kijk trots naar rein ''dat is hij idd ,, rein slaat ze arm om me heen ''nou hoeven we het niet meer geheim te houden dat je elke naar mij gaat ,, en hij steekt zijn tong uit naar mij dan kijk ik nep boos naar m dan kietelt hij mij ik moet hard lachen ''nou zo kan hij wel weer ,, zegt floor boos ik schrik ervan waarom doet ze gelijk zo boos .

vanuit kiki
soraya is net weggegaan wij gaan nu naar het zwembad ik was als eerste klaar dus moest haar zoeken ik zoek overal dan zie ik haar zitten met een jongen ze zoenen ik wist het ik zei het toch zachtjes zeg ik ''soraya ?,, soraya en de jongen draaien zich meteen om ''ik wist het dat je iemand leuk vond die keer dat je zwaaide naar iemand dat gebeurde wel vaker ,, ik kijk goed naar de jongen naast er dan zie ik het ik wist vorige keer dat hij op iemand leek maar omg dat het rein was had ik niet verwacht voorzichtig zeg ik ''m maar jij bent rein rein van duifenboden ,, zo hebben we heel ff over en we gingen rein voorstellen enzo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen