Hoofdstuk 11
Wauwie! Ik heb 9 abo's! <3 Dankjeee<3
Sorry dat ik niet zoveel schrijf, die leraren bij mij vinden het leuk om ons super veel huiswerk op te geven... Ben nu nog even bezig om een grote spaans repetitie te leren... (En dat terwijl ik net vakantie heb gehad!)
Xx
We waren nu 2 dagen in Griekenland, en morgen zouden we beginnen met filmen. Ik zat bij het zwembad met mijn IPod in te schrijven. Ik schreef op wat ik allemaal deed, ik wou niets vergeten van dit alles. Dit was echt de droomplek. Vanuit het zwembad kon je de blauwe zee zien. ´Hey Daisy,´ hoorde ik een bekende stem opeens achter me zeggen. Ik keek om en mijn gezicht klaarde op. Ik rende op Niall, Liam en Zayn af en omhelsde ze. ´Hey jongens,´ zei ik blij, ´Ik wist niet dat jullie ook zouden komen,´ zei ik tegen Niall en Liam. ´Ja, we helpen weer een beetje met het eten en alles, en niet te vergeten: het is Griekenland! Dat willen we niet missen,´ zei Niall, waarop Liam instemmend knikte, en Zayn en ik moesten lachen. . Het was al wel bekend dat Zayn later zou komen, hij kon niet eerder komen omdat hij een trouwerij had, en het enige was dat hij het hier net iets minder goed kende. Zij hadden samen met z´n drieën een appartement, die naast de onze zat kwam ik later te weten. Ik pakte mijn spullen en we liepen met zijn allen naar mijn appartement. Daar legde ik mijn spullen even weg, en liet Lily en Jitske weten dat ze er waren, waarna ze alle drie werden omhelsd. Daarna gingen we naar het appartement van Harry en Tom, die ook erg blij waren. We spraken af dat we naar het strand zouden gaan, en dus gingen we ons allemaal omkleden. Nouja, ik was eigenlijk al klaar, ik moest alleen nog maar mijn tas pakken, waar standaard mijn spullen in zaten voor het strand, ik hoefde alleen nog maar een nieuw badlaken te pakken en erin te doen. Ik pakte mijn schrift er dus nog maar even bij, en begon weer te schrijven.
Niall, Liam en Zayn zijn er nu ook! Ze zijn net hier aangekomen. We gaan zo naar het strand. Nu wordt het nog gezelliger!
Ik hoop niet dat ik nog zo’n gênant moment krijg met Harry bij het strand..
Oh, er wordt op de deur geklopt, ik moet gaan. Op naar het strand!
Ik legde mijn schrift weer weg, en deed de deur open, op dat moment kwamen Lily en Jitske ook aanlopen, en konden we dus gaan. Ik pakte mijn tas, waar ik nog gauw mijn schrift en IPod in deed, en we liepen naar het strand. We legden onze spullen op de plek waar we onze spullen altijd neerlegden. Je kan zeggen: Jullie zijn er nog helemaal niet lang! Maar je moet wel bedenken dat we soms wel 3(!) keer per dag naar het strand gaan. Vaak een ochtendduik, dan ik de middag weer, en na het avondeten. 1 keer gingen we rond 12 uur s ’nachts ook nog. Gewoon, leuk, Harry had daar zin in, en toen gingen we dus maar met zijn allen naar het strand. Het water was wel heel koud toen! Maar nu was het weer lekker warm. We begonnen onze kleren uit te trekken, en ik probeerde niet naar Harry te kijken. Het lukte me bijna, maar niet helemaal. Ik moest toegeven dat ik vaak naar Harry’s six-pack keek, heel vaak. Was het té vaak? Vast niet, ik bedoel, hij zag er gewoon heel goed uit, hij was nu ook al lekker bruin. Toen ik mijn spullen uithad, en ik er klaar voor was, zag ik dat de andere jongens ook een six-pack hadden. Ik moest even rustig ademhalen. Natuurlijk had ik wel vaker jongens met six-packs gezien, maar 4 jongens tegelijk, die allemaal bij me stonden en ook nog gewoon knap waren, nee nog nooit. ‘Wauw, jullie zijn allemaal al lekker bruin!’ zei Niall. Ik grinnikte. ‘Ja ik voel me echt heel erg wit nu,’ zei Liam. We moesten allemaal lachen, waarna we het water ingingen. Daar begon het geklier weer, precies hetzelfde, maar nu niet met 2 jongens, maar 5. Jitske fluisterde wat in Lily’s oor die knikte. Tijdens de volgende “aanval” van de jongens begon Lily opeens te huilen. Jitske keek me aan en knipoogde snel. ‘Jongens wat doen jullie! Jullie maken Lily aan het huilen!’ riep ik, terwijl ik op Lily afliep, en haar optilde. Ze hield me stevig vast. ‘Ach Lily,’ zei ik medelevend. Jitske kwam ook aanlopen en begon ook te praten tegen Lily. De jongens stonden er beteuterd bij. Tot Harry naar voren kwam en zachtjes sorry zei. Toen begon het, er kwam een heel verhaal dat ze het niet zo bedoelden en dat het hun heel erg speet en alles, de andere jongens stemden in en ze begonnen allemaal door elkaar heen te praten. ‘Ik vind dat jullie iets moeten doen voor Lily, omdat jullie haar heel verdrietig hebben gemaakt,’ zei Jitske. Lily snikte nog wat na. Wauw, dat zo’n kleine meisje als Lily al zo goed kon acteren! Echt een natuurtalent! De jongens begonnen te stortteren, ‘Ja, ja natuurlijk! Wat wil je Lily?’ vroeg Liam uiteindelijk. Na een paar laatste snikken begon ze met een zacht stemmetje te praten, ‘Ik wil een ijsje, en Daisy en Jitske ook.’ Ze klonk zo lief, zo zielig, zo oprecht. Maar dit hadden de jongens verdiend, en ik had wel zin in een ijsje. ‘Ja natuurlijk!’ riep Harry uit. De jongens liepen voor ons uit de zee uit. ‘Goed gedaan Lily! Ik had wel zin in een ijsje ja,’ zei ik blij, en Jitske dacht er precies hetzelfde over. Lily straalde van trots. Maar toen ik weer begon te lopen ging ze weer in haar rol. En hield ze zich weer strak tegen mij aan. We liepen naar het dichtstbijzijnde ijskraampje en we bestelden allemaal een ijsje. We namen allemaal 2 bolletjes. Nouja, bolletjes, de “bolletjes” hier waren minstens 2 keer zo groot als die in Nederland. Je maakt niet nog een keer de fout 4 bollen ijs te nemen hier, echt, dat overkomt je maar één, hoop je. Even later liepen we allemaal met een ijsje in onze hand over het strand. Mijn blik ontmoette die van Harry, die glimlachte, ik lachte terug. Hij had zo´n mooie lach, en schattige krullen, en de six-pack niet te vergeten. Net zoals de andere jongens trouwens, wauw, ik had echt geluk!
Reageer (4)
Lily is geniaal!
1 decennium geledenik wil ook 4 jongens met sixpack en knap zijn om me heen:$
Hahahah die Lily is echt geniaal
1 decennium geledenYeahh ik hou wel van ijs ^^
Veel succes met Spaans!
X
Aww! Zo schattig!! xxx
1 decennium geledenArme jongens
1 decennium geledenIk heb bijna medelijden met hen.
Zal ik ze troosten? :p
x