Je ligt in je huis op je bed. Plotseling hoor je iets bij je raam en je gaat kijken. Je ziet Orochimaru en gilt, daarna sta je plots bij Kabuto.

LEES. LEES. LEES! xD
_______ is jou naam xD.

Het duizelt je en je valt neer. Dan denk je: Dit was maar een droom.. Dit was maar een droom.. Maar als je wakker word hangt Sasuke boven je. Je kijkt hem aan en zegt: 'Omg.. Eerst Oro.. Dan Kabuto.. Dan jij.. Als ik nu weer wegval. Zie ik zeker weer iemand anders?..' Sasuke loopt weg zonder te reageren. Je denkt: whatever.. En staat op. Je vraagt je af waar je bent, en dan komt Orochimaru weer aanlopen. 'KSST. Weg. Je bent een enge pedoperv. Daar mag ik niet mee praten van mijn moeder!' Zeg je. Als Kabuto ook aan komt lopen zeg je: 'Jah. Nou. Weetje. Ik ga even verder slapen.' Maar voor je iets kunt doen word je tegengehouden door Orochimaru die je aankijkt. Ik ga tóch niet met je praten! Denk je. Maar daar dacht hij blijkbaar anders over. Hij zegt: 'Welkom in onze wereld. Vind jij die beet in je nek ook zo leuk?' Je kijkt naar je nek en ziet een Cursed Seal. Histerisch begin je rond te rennen. 'NOESSS. IK WIL GEEN CURSED SEAALL! MEEEEEEEHH!' Dan knal je tegen Sasuke op. Je zegt sorry en rent verder. Maar je word weer tegengehouden. 'Dat heeft geen nut..' Zegt Sasuke. 'Wedden van wel.' 'Dan moet je het zelf maar weten..' Hij laat je weer gaan en je gaat verder met histerisch rondrennen. Dan staat er plots een jongen met groen haar voor je. Hij zegt: 'Hoi. Ik ben Yuukimaru.' 'Hoi. Ik ben ______ maar ik moet weer verder met histerisch rondrennen.' antwoord je, en je doet wat je zei. Dan zie je een uitgang. OMG. YAY. Ik kan weg bij opper pedoperv! Denk je, en je rent naar de uitgang. Dan bots je tegen een ontzichtbare muur. 'Had ik kunnen verwachten..' Yuukimaru helpt je overeind en vraagt: 'Waarom wil je hier zo graag weg?' 'Omdat Orochimaru de opper pedoperv is en ik geen Cursed Seal wil.' Orochimaru kijkt je grijnzend aan. 'Voorlopig blijf je hier ______.' Je kreunt en loopt naar hem toe. 'Maar wtf doe ik hier? Wat moet je met me!? Ik ben ook maar gewoon een mens..'

Reageer (5)

  • Kalindia

    Geprobeert om zonder spiegel naar mijn nek te kijken. Schijnbaar ben ik daar leniger XD Dit is wel een grappig iets ;)

    1 decennium geleden
  • Phoebs

    wauw dat lijkt heel erg veel op mij xp ik ben ook een beetje zo en als ik echt te hyper ben loop ik misschien wel eens zo rond alhoewel springen is leuker xp

    1 decennium geleden
  • Des

    OEhhh..... sasuke*kwijl*(H)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    WHAHAHA!! ECHT LOLxD

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    aaah pedoperv.... even rondrennen alseen gek ok;).
    LOLLIG verhaal snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen