De finale:Het einde of het begin van iets nieuws?
* Kiba's POV * was het de volgende dag en je maakte me klaar voor Krystle's Begrafenis en wanneer jij en je moeder en zus daar aankwamen iedereen was er ook, zodat je allemaal in orde te wachten op Tsunade en de anderen te komen met de kist klaar om te begraven haar en hebben daar anouncing maar toen Tsunade kwam met de anderen was er geen kist dus je keek rond om te zien of het er was en nooit iets van gemerkt en dan vragen "hay Tsunade wheres Krystle doodskist i dont zien het" Tsunade zei: "Ik was van plan om een beetje langer wachten om mijn separat anouncement plaatsen, maar omdat je het vraagt i gues i cant langer wachten de kist het op het gebouw "schreeuwde je" WAT WAAROM NIET IS HET HIER THATS het punt voor haar begrafenis U beloofde mij, zouden we het INZET BEGRAFENIS mogelijk voor haar "Tsunade naar je keek 'Ik weet wat ik beloofd, maar laat me uitpraten de kist is er omdat er geen begrafenis nu iedereen riep" Wat bedoel je met SHE SACRAFICED ZELF voor de dorpen BELANG WAAROM IS ER niet naar een begrafenis "Tsunade keek iedereen en aangekondigd" zal er geen begrafenis zijn omdat ... Krystle lichaam ontbreekt "je ogen openden breed als je ervandoor alleen met alle andere schoolkinderen en uw team en de andere gennin teams, terwijl de Chunin en Jenin bleef achter om te praten met Tsunade. jou en iedereen op zoek waren hoog en laag, maar kon het niet vinden een spoor van Krystle Akamaru kon niet eens vinden haar geur, terwijl op barial gronden Tsunade uitgelegd aan de Chunin en Jenin ze had abnormale kracht en bevoegdheden, zodat u geprobeerd een revivment behandeling op haar toen iedereen verliet je dacht dat het niet zo dat u gaf het op en ging slapen en als je wakker werd zij en Akanaru ontbraken en niemand kon voorbij de bewaker manieren waarop zij had omhoog zodat ze niet kon bin genomen door een ander dorp of de vijand zodat ze moeten terug de behandeling als ik dacht niet dus dat gaf mij nader inzien kon ze niet meer terug ont hij termen van de behandeling zijn gekomen dus wat coudl het hebben bin de demon wolf in haar kon het niet helpen in deze situatie, hetzij al Krystles lichaam dood was de wolf blijft in leven, maar niet in staat om iets te doen over het daar moet zijn geweest iets anders nog sterker in haar dat haar meegebracht, zoals een sterke Promiss van het hart. iedereen was verbaasd en dacht voor een tijdje.
* Terug naar kiba en de anderen * als je haar niet kon vinden jullie allemaal weer terug naar de anderen waar alles wat je gescheiden en ging naar huis je moeder en zus werden anders dan nZe waren int zoom orning handelen, zodat je wist dat er iets was dus toen je hebt hem dat je veranderd in je normale kleren en ging naar buiten op de veranda en het kreeg mistig uit en begon het te regenen je keek uit op de achterkant feild en bleef maar denken aan Krystle dan opeens Akanaru kwam rennen en ze kwam op uw stap en zat de met Akamaru en je wist dat ze in orde was na de slag, zodat ze probobly was gewoon terug naar huis, zodat je keek weer naar buiten in de mist en gezien een figuur als het dichterbij kwam het veel leek op Krystle je dacht dat je het zien van dingen, zodat uw bleef knipperen en wrijven je ogen en schudden je hoofd, maar ze gingen nooit weg je liep langzaam de trap af en liep naar haar toe en vroeg: "is het echt je 'ze naar je keek en knipperde met haar ogen en je kon meteen zien dat het en dat ze in orde was omdat haar mooie blauwe ogen liet zien hoe vol leven was ze je was zo blij en jij trok haar cllose in een knuffel als ze huged je terug je vroeg ", maar hoe ik dacht dat je was." keek ze naar jou en zei: "lang geleden, toen u voor het eerst vertelde me dat je gevoelens voor me dat ik een belofte gedaan om mezelf dat wat er ook gebeurt, dat ik altijd zou blijven leven om u veilig en houd je in mijn armen Ik had beloofd dat ik zou voor altijd aan uw zijde te helpen u door alles heen, zolang je deed hetzelfde. je liet me ware liefde wanneer ik van streek was en je altijd deed me de gelukkigste dan ik ooit was en ik kon me niet laten sterven als dat heb ik zelf gemaakt geloven dat ik nodig had om altijd bij je en dan heb ik gezien Temara ze vertelde ze me dat ze blij was nu dat ze met haar zus en dat het niet uitmaakt wat ik altijd zou haar Oni-Chan en dat ze wilde dat ik altijd gelukkig en ze wist voor dat om ik moest zijn met u, zodat wanneer ik aangevallen ze me geholpen en hield me veilig als de aanval raakte al toch na de hit ik was dood, maar ik had een droom in het begin alles was donker toen en ik droomde dat ik bij u was en we waren bij het meer waren we op befor hand in hand en hadden we 2 kinderen die aan het spelen waren en actief is rond met Akamaru en Akanaru en ik wilde en wenste zo veel dat de droom waar zou kunnen zijn en wanneer de droom was meer dan ik openden mijn ogen en keek om zich heen ik was in het kantoor van oma Tsunade leeft net als nu, dus ik rende weg en kwam hier voor u klaar om thuis te komen, zodat ik kon worden met je en hij was zijn mijn Promiss zal altijd trouw blijven en ik zal nooit zo lang als je sterft aan mijn zijde "
* Terug naar * Krystle verteld Kiba alles en hij houdt nog steeds je dicht en je ziet hem moeder en zus lopen de achterdeur en Kiba vertelt je "i beloof hier en nu dat ik altijd zal blijven aan uw zijde, ongeacht wat en ik zal nooit sterven als je bij me bent en ik zal altijd van je houden en charish u ". je begon te huilen toen alle dorpelingen werden comeing rond en iedereen was blij om je te zien ok en iedereen rende-up te zeggen hoe gelukkig ze waren en al de kleine schoolkinderen renden naar je toe en jumpin rond, omdat ze waren allemaal blij om zie je en dan na dat al je levens weer normaal tho de missies werden het verlagen van het aantal omdat de meeste van de vijand raakte bevriend met iedereen en had bin vergeven want er daden en nu zijn ze uit elk dorp werden ze gestuurd om te leven in dingen helpen groeide rustiger, maar je nog steeds je vriend en vooral Kiba.
9 jaar zijn verleden en je bent 25 Woont in een huis met je man Kiba en Akamaru en Akanaru het huis is gevuld mor dan dat je alle 7 van Akamaru en Akanarus puppies je kon het gewoon niet kaal te laten gaan, zodat u beide besloten hebben om ze allemaal te houden, zodat ze opgroeien en zijn beschermende trouwe vrienden om uw 4 prachtige kinderen, de jongste Kitaru die een 3 jaar oude bengel die neemt nadat zijn vader het meest, dan is er een 4 jaar oude dochter, die noem Temara na het kleine meisje je bent opgegroeid atached om uw dochter herinnert u zo veel van haar omdat ze vindt het heerlijk om veel te spelen, net als haar en ze lijkt op haar ook dan zijn er nog uw twee 6-jarige tweeling de jongen Kinato die doet denken veel Kiba wanneer u het eerst ontmoette hem kieskeurig over anderen, de zorg voor dieren, en altijd willen om sterker te worden, was hij de tweede geboren niet te lang na je eerste geboorte en dat was het meisje Kanato vernoemd naar je oudere zus, want ze is een leuk liefde meisje die handelt net als Kanato deed toen ze 6 altijd beschermende van haar broers en zussen en becomeing sterker en slimmer elke dag.
Er zijn nog geen reacties.