2.Terug naar Konoha en nieuwe vrienden maken.....(nederlands)
je loopt naar de poorten van Konoha waar je wordt begroet door 4 personen een oudere man met zilver haar en een masker en 3 jonge kinderen van de man stelt zich voor eerste "hallo mis mijn naam is Hatake Kakashi, maar je kunt me bellen Kakashi" u repply " okay Kakashi "je kijkt naar een meisje met kort roze haar" hallo mijn naam is Sakura ik dont meestal vertellen mijn achternaam te Stangers, maar zodra ik naar je weet dat je zal het vinden "je kijkt naar een jongen is raaf als blauw haar en je verdwaald in een transe alsof je hem kent uit somewere en je bleef staren naar hem odly als hij ook staired op je af en zei: "Im Sasuke Uchiha en het is een genoegen om u te ontmoeten" je snaped uit uw transe voor een tweede en zei: "ook" en je keek naar sakura alsof ze stond op het punt op te blazen en ze vervolgens scareamed "Waarom was je aan het staren naar mijn SASUKE LIKE THAT Houd je ogen van hem af, tenzij je wilt BADELY gekwetst worden HIJ IS VAN MIJ EN ALLEEN MINE "je kijkt naar haar en geef haar een schittering" waarom woudl ik wil hem toch hij is niet echt mijn type en waarom zou het yourn zorg toch dat je niet uit als zijn type je ook gewoon kijken als een gek idiotice fan meisje dat alleen houdt van hem omdat hij is cool en goed uitziende en je probobly gewoon op zijn nervs de hele tijd met al uw grobbleing over hem "je kijkt naar sakura als ze is verbaasd over wat je zei se begint vervolgens te scaream uit zo veel dat ze runs achter een boom om zich te laten kalmeren en je dan kijken naar een blonde haird kind "i didnb't vrij mag je deze naam" hij naar je kijkt en zegt "ooh Im Uzumaki Naruto en im going to de titel van Hokage sommige verkrijgen dag, zodat mensen met mij de recignition ik verdien en merkt me als een belangrijk persoon en hoe ze altijd gebruiken om van me denken als lager dan hen als een kind alleen maar omdat de 9-tailed demon is weg in mij opgesloten door de 4e Hokage 'je naar hem kijkt en dan zie Sakura komen rennen naar buiten en pumble Naruto schreeuwen "NARUTO U Idot UW niet dat aan elke nieuwe Arival vertellen om Konoha dat ze zullen denken dat dit is een gekke PLAATS EN SET RUMOURSE OVER HET ZETTEN Konoha IN laatste plaats op de ranglijst "je over en spring infront van Naruto als Sakura is over de een punk gooien recht op zijn gezicht en je vangt haar vuist met je hand en dan naar achteren duwen haar een paar meter en ze gewoon naar je kijkt als Naruto en Sasuke jut blijf daar laten de woorden laten vallen van daaruit mond "wat snelheid en kracht voor iemand zonder hoger dan onze ninja rang zij moet tenminste een chuunin niet een Genin. Sakura kijkt terug op je als je zegt" hou je handen thuis Naruto ik al wist van de 9 staarten demon in hem kon ik ruiken * iedereen naar je kijkt voor u klaar om af te maken wat je op het punt stonden om te zeggen voor Sakura, die in haar nieuwsgierig en onbeleefd manier vroeg "hoe kon je ruikt het te doen dat u instemt met hebben als een super ruikende hond neus of iets "je naar haar kijkt en zegt:" nee als je me laat afmaken ik al zei toen ik geboren werd zoals Naruto ik was gekozen om lock-up demon die attact onschuldige mensen de Blue Wolf Demon werd ze bekend als de mooiste schepsel dat je ooit zou kunnen zien en ze was zo vriendelijk en aardig voor mensen, maar dat veranderde allemaal toen ze begonnen aan te vallen de onschuldige dorpelingen die altijd opgekeken naar haar bescherming tegen het kwaad en nu ben ik in staat om haar krachten kan ik praten gebruiken en zie de demon opgesloten in mij en ze vertelde haar een naam de naam van degene die bezeten haar waardoor ze helaas te doden de mensen "iedereen keek je als je zei dat de naam" Orochimaru "Sasuke en Naruto snel werden schocked en vervolgens onder er ademt zei: "Vervloek die verdomde Orochimaru" je keek naar iedereen en zei: "Ik kan u vertellen bent fermiller met deze man goed im sorry voor al deze stalling ik nooit klaar bent met de introductie door de manier waarop en goed mijn naam is Krystle Inutaka en net als alle van u Ik was hier in Konoha 13 jaar geleden geboren en im terug naar mijn zus geven een funaral van haar laatste wensen, dus ik moet op mijn weg vervolgen naar het kantoor van de Hokage's om te spreken met dan ooh ik geloof Oma Tsunade is het nieuwe vijfde Hokage nu uit een tragick verlies van de derde Hokage-sama een ben inderdaad erg voor het verlies, maar ik moet naar oma nu "je kijkt naar naruto als hij zegt:" je haar oma-Tsunade naar "u antwoord" natuurlijk is ze mijn grootmoeder voor echt ze is mijn moeder moeder zij is degene die aandrong ik naar het dorp verborgen in de mist voor een paar jaar zo ziek nu uit "je zwaaide tot ziens als je wegging en dan aangekomen bij de Hokages kantoor.
* Tsunade's POV * U hoort schreeuwen buiten de deuren van een fermillier klinkende stem "wat bedoel je IK KAN niet naar binnen gaan dat is waar OMA-Tsunade IS NU LET ME IN om haar te zien" het antwoord "sorry im missen we kunnen niet toestaan "UGH eruit te komen van MY WAY" zie je de deuren komen crashen open als je de twee bewakers bij de deur komen vliegen vanuit een woedende druk op sterkte dan en je kijkt naar Krystle zien en je overreden en geven haar een knuffel "omg Krystle is het bin zo lang lieveling how have you been" Krystle "Ik ben al goed oma, maar ik heb slecht nieuws" Tsunade "Waar is je zus" je kijkt naar haar als ze zegt met een treurige stem "ze stierf op haar laatste missie en haar wensen waren om een honerable begrafenis hier in konoha haar geboorteplaats en dus iedereen zal herinneren haar sinds ze was een van de beste Jounin er ooit afgezien van Kakashi was ze naast hem en ze zou graag een goede begrafenis "
* Terug naar jou * Tsunade keek yuo "en dat is wat ze hebben" Krystle weet je nog hoe je oude kamer gebruik met al die opgezette dieren op je bed en je grote bed groot genoeg voor 10 personen en alles wat het te gebruiken om "je kijkt naar haar" ja waarom "ze Antwoorden" Nou, ik wist dat je zou komen, dus ik heb geregeld dat een plaats voor u om te verblijven is het de Inuzuka verbinding het is gewoon dwars door het bos en dan aan het einde van de speeltuin ziet u twee grote deuren de je weet dat je er bent "je naar haar kijkt" okay oma en im off ziek hoofd naar de verbinding voor iedereen te begroeten "Tsunade naar je keek en zei:" okay Krystle en laat ze zien deze nota hen te laten weten dat u mijn kleindochter en waarom wont u ooit dat gekke masker opstijgen je niet nodig hebt om je gezicht hier verstoppen van iedereen "kijk je terug" en ik weet niet ik heb gewoon altijd het gedragen sinds moeders dood, maar ziek nu uit bye "je wave en dan vertrekken.
* Fast forward * u wandelen in het midden van het bos en je ziet een kleine puppy gerund door met een groot formaat wolf chansing nadat het en je springt infront van de pup en gooi 3 kunai op de wolf het begint te Grouls als jij het hetzelfde en de wolf draait net om en loopt weg je je omdraait om de pup en houd je hand niet de zorg als de pup springt op je een paar dripples van bloed naar beneden je hand en dan de pup laat en likt ga je wond en vervolgens loopt dichter bij je en je haar ophalen "zien er klein meisje i wont je pijn im your friend" je glimlach als de pup likt je gezicht je dan merkt haar poot gewond is en ze lijkt wimper zo leg je je hand op het dan je zegt "het is ok meisje kom op ziek u naar de verbinding met mij maby ze je kunnen helpen"
* Fast forward * uw nadert de verbinding en u merkt dat de pups wond wordt steeds beter al "ooh, zodat je een speciale puppy hè" zeg je op zoek naar haar zoet "Ik denk dat waren niet echt anders ineens uw nadert de poorten naar de verbinding en de pup springt van je armen en loopt een korte afstand als je braak en schreeuwen "hier meisje kom op, kom terug het is o .." je plotseling geduwd op de grond en je wordt naar beneden gehouden niet in staat om op het moment te verplaatsen, omdat je verloor je breta je dan een stem horen achter je?? zegt: "wie ben je" je probeert om te bewegen en "mijn naam is Krystle Inutaka ik was haar gezonden door oma Tsunade zei ze dat ze geregeld voor mij om hier te blijven zeggen terwijl im back in Konoha "???" I dont geloof dat je wheres het bewijs "look in de zak van mijn mouw theres een briefje van Tsunade" pakt hij het leest dan is de n springt van jou "ooh jammer Krystle" hij buigt als je omhoog krijgt het vuil af te vegen van uw korte kemono jurk "aww man nu heb je me al vies" de kleine pup komt lopen terug aan jou en springt in je armen van de jongen naar je kijkt "is dat uw hond" je kijk hem "Nee, ik redde haar in het bos werd ze wordt achtervolgd door een wolf dus besloot ik, omdat ze is natuurlijk een verdwaalde en nog maar een puppy im wil om goed te houden haar als de mensen die eigenaar zijn van deze plaats honden te laten in" de jongen zijn om te lachen als een puppy springt op zijn hoofd "oi oi Akamaru daar ben je" de pup met de naam Akamru naar je kijkt en het vrouwelijke puppy en blaft graag "je kijkt naar de vrouwelijke pup en Akamaru en merk op iets" hay deze twee kijken een beetje gelijk dezelfde hoogte en dezelfde markeringen september Akamaru heeft bruine markering en dit kleine meisje hier heeft zwarte markeringen, zodat ooh toch weet je wie hier woont alles wat ik weet is het de Inuzuka verbinding "de jongen naar je kijkt" ja natuurlijk i weten wie hier woont mijn ouders im Kiba Inuzuka "je ziet er ay hem hij is gewoon een jongen met een grijsblauwe jas aan en de capuchon met bont rond de voorkant van de kap en donkere broek met zijn wapen terug Traped rond zijn been en blauw ninja sandalen. "hmm aww i was hopeing dat ze een schattig zoontje heb geen normaal dagelijks lelijke vent zie je gewoon" je je hoofd neer te leggen met een saddend uitdrukking "kiba schreeuw uit" HAY Wie noem jij lelijke kleine MISS verbergt achter EEN MASKER omdat shes probobly TE bang om te pronken met haar lelijke gezicht "je kijkt boos naar hem en schreeuwen" Dus je wana een lelijk gezicht zien en je denk dat ik ONE wil je dat ik je laten zien hoe lelijk mijn gezicht is "Kiba schreeuwt terug "ILL probobly helft gaat AHAID AAN CONVERS MIJN OGEN het moment dat uw masker is uitgeschakeld zodat ze niet recht uit MIJN HOOFD BURN" je kijkt naar kiba rechtsback en scaream 'Goed dan gewoon kijken hoe lelijk ik blijken te HOE JE BENT DENKEN "je uit je masker en gooi het weg en je ziet kiba gewoon op zoek naar jou" uhh uhh uhh um "kiba zegt als hij begint blozen en je kijkt naar hem en zegt:" dus nu denk je dat im lelijk "Kiba net staat daar stareing op je alsof hij stareing in de ruimte en zijn kap begint af te dalen als Akamaru springt van zijn hoofd en loopt naar je toe en springt in je armen en toen zijn kap het af zie je dan een hele andere jongen die je ziet een echt handsom jongen met rommelig bruin haar en je dan beginnen te blozen en kiba gewoon loopt langzaam door je met zijn ogen op u en fel op en neer om elk detail van u en uw mooi gezicht en perfecte figuur als je hetzelfde doen hem en dan moet je beide snap uit je trance en dan kiba gewoon zegt "oke dus ben je klaar om binnen te komen nu is het al laat" je hem te volgen naar het huis en ontmoet zijn zus en moeder en greet dan en dan kiba volg de trap hij begeleidt u naar een kamer met een bordje Krystle's Room en hij zegt hier is uw kamer en dan walkes naar de volgende kamer over en gaat in het realiseren van uw kamer bevindt zich vlak naast zijn zodat je wandelen in en dan ziet alles is net als hoe je oude kamer gebruik te zijn en je verandert in een paar van de nacht doeken en dan vergeten dat je kiba verliet Akamaru en het meisje puppy buiten, dus je loopt naar beneden en vraag kiba's moeder "excuseer me umm laat ik Akamaru in is hij buiten" ze antwoordt "ja lieve, maar u dont helft tot ik kan gewoon kiba om het te doen" je kijkt naar haar "nee het is ok i ooh zal en ik moet je iets vragen over mijn weg hier vond ik een puppy wordt achtervolgd mijn een wolf zo i redde haar en ik nam haar mee ik vroeg me af, omdat ik echt als deze puppy en ze is zo goed opgeleid al en ook een verdwaalde of ik kon houden haar en laat haar verblijf in mijn kamer met mij "kiba's moeder kijkt je aan en zeggen "goed arn't we een careing jonge dame en ja natuurlijk je kan de puppy houden is altijd leuk om meer mensen aan het gezin toch nog 2 kan geen kwaad u en de pup" je loopt naar de deur en laat Akamaru in en de pup blijft buiten, zodat u wandelen op de pourch en zeggen: "kom hier meid het is ok je gaat wonen bij mij nu ziek wees dan uw eigen om" kiba's moeder komt en eruit ziet en lijkt erg schocked op de puppy en zegt "um Krystle je weet wel dat dat pup is de Youngling van een van de oudste speciale honden in konoha de hond is wild en los zonder trainer, maar ze stierf vorige maand nd was ze na een nestje van 5 maar slechts 4 werden gevonden en ze waren dood moet je behoorlijk geluk om de laatste overgebleven er een te vinden "die je opzoekt en vragen hoe en ze zegt:" goed deze goden zijn vrij zeldzaam zijn er slechts 3 in de hele wereld en voor een tot geliquideerd zwanger van pur gefokt pups geluk is zelfs om een van de pups geluk is omdat ze opgroeien tot wilde beschermen honden net als Akamaru is hetzelfde als dit jonge meisje hier alleen vanuit een ander iets uit een andere speciale hond en voor haar te kiezen u als haar meester is vrij geluk zelf, net als hoe Akamaru koos Kiba ik denk dat je moet een hond als charme binnenkant van je "je naar haar kijkt en zegt:" goed meer als wolf "ze dwon kijkt en vraagt met een verbaasde blik" en hoe is dat "je antwoord "Ik was degene uit Konoha die werd gekozen als een baby en ik had de Blue Wolf Demon opgesloten in mij en ik zijn uitgegroeid tot volledige controll te krijgen over haar krachten zo in mijn tijden van nood helpt ze me" kibas moeder kijkt verbaasd en stelt dan een glimlach op haar gezicht "Nou, ik zal nooit aan je denken anders dan iemand anders, alleen maar omdat van de" je glimlach en vervolgens uw nieuwe puppy naar je kamer en neem je zowel krullen op je bed en snel in slaap vallen.
Er zijn nog geen reacties.