TRIINGG TRRIINNG
Eerste Schooldag. helemaal alleen op een middelbare school. Het lijkt me best eng, Niemand kent me , ik ken niemand. Zullen ze mij haten. 'Aurélie denk positief.' Zei ik in mezelf. Dit is een nieuwe start , dus ik kan alles veranderen. Ik keek op mijn lessenrooster.
1U : Mentoruur Mnr. VanHaegen Klas : 53A gebouw 1. WOUW. De school heeft 4 gebouwen. Dit is echt een grote school. Ik stapte gebouw 1. Een vrouw keek me aan. Ik ging zocht naar klas 53A . Opeens tikte iemand me. Ik schrok hevig. En ik draaide me rustig om. 'Uhm... Naar waar moet u?' Vroeg een mvr. Ik denk dat ze leerkracht is. Ik zei niets. Ik gaf mijn uurrooster. 'Hmm... Gebouw 1 Mentoruur. Klassen A zijn in de eerste gan , en 53 is aan de linkerkant van de gang.En snel .' Zei de mvr. , ik bleef maar kijken naar Mvr. ze draaide om en ze ging weg. Ik zuchte. Wat moet ik nu doen. deze leerkracht komt zeker op mijn hatelist. Rustig ging ik naar de juiste lokaal. Ik ging de klas binnen. Iedereen zat apart maar rond 2 meisjes waren er heel veer leerlingen. Ik ging dus zeker niet naar daar. Ik nam - zoals altijd - een stoel van achter. Een leraar kwam binnen. Op de bord schreef hij. MR. VANHAEGEN. ' Beste leerlingen. Welkom in Wolfhigh. Wij - de wolven - hebben allemaal een talent , sommige niet. ik zie hier bekende gezichten. Maar vanachter , wie bent u?' Zei mr. , Bedoelde hij mij? of toch diegene naast me. ' Ik bedoel jou meisje.' Zei mnr. , de leerkracht kwam dichter bij. ' Ik ben Aurélie. ik ben hier nieuw.' Zei ik beschaamd. ' Iedereen zegt zijn of haar naam hardop. Iedereen wou natuurlijk aan de beurt komen. NA EEN UUR. En nu moet ik naar Wisk. gaat deze dag nog lukken?

Reageer (2)

  • AureliexD

    wauw, ik lijk zo hard op mezelf o_O hahah weird! ma mijn school is ook keigroot xd
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    snel verder (typing).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen