Foto bij Hoofdstuk 4

Heyy,

Nieuw hoofdstukje :) Omdat ik van mijn abo's en lezers hou ! <3

xx

Geschreven door: LoveMyHoran

Niall James Horan

Mijn eerste echte dag op de camping. Zonder dat het donker is of dat ik verdwaal. Ik zit rustig met mijn broer en ouders te ontbijten.
'What shall we do today, boys?' vraagt mijn moeder.
Zoals altijd wilt iedereen natuurlijk weer wat anders. Gelukkig blijven we hier best een tijdje. We besluiten om vandaag nog even iets op de camping zelf te doen voordat we echt naar de dorpjes en steden gaan.
'Well, first we need to do some shopping in the village below, otherwise we have no food' zegt mijn moeder.
'So then we have just the afternoon to do something else.'
'Maybe we can go bowling!' Dat vind iedereen een goed idee, en dan hebben mijn broer en ik de avond nog om iets te doen, zoals zwemmen, naar de disco of gewoon wat nieuwe mensen ontmoeten.

Na het ontbijt gaan mijn ouders bijna meteen weg om wat boodschappen te halen. Mijn broer gaat al meteen weer sociaal doen en nieuwe vrienden proberen te zoeken. Dus ik besluit maar om met mijn ouders mee te gaan.

'Ok, this is it.' Ik stap uit de auto en kijk om me heen. Het ziet er gezellig uit. We zien een grote winkel voor ons, genaamd de Albert Heijn. Het ziet er mooi uit. We pakken een karretje en stappen naar binnen. Ik verbaas me over hoe groot de winkel is. Ik had meer verwacht dat de winkels hier allemaal best wel klein zouden zijn, maar het tegendeel is bewezen. Ik loop rustig achter mijn ouders aan. Als we bij de frisdrank aankomen, zie ik twee mensen staan, ongeveer net zo oud als mijn ouders. Ik herken ze ergens van, maar ik weet niet meer waarvan.

Als we eenmaal terug zijn op de camping, gaan mijn ouders de tafel dekken voor de lunch en ga ik Greg halen. We hebben brood en beleg gekocht. Het lijkt gewoon op het eten wat we ook in Engeland hebben. Ik denk ook niet dat het heel veel verschilt.

Na het middageten gaan we naar de bowling. Mijn broer heeft, terwijl wij naar de winkel waren, een baan gereserveerd. Ik weet van mezelf dat ik best wel goed kan bowlen. Ik gooi dan ook 4 strikes en nog aardig wat spares. Na het bowlen, lopen we weer terug naar de tent en gaan mijn ouders het avondeten klaarmaken. Ik ga in de tuin zitten en lees wat in mijn boek.

Pff, gelukkig is het eten eindelijk klaar! Ik heb zo'n honger! Terwijl ik aan het eten, hoor ik stemmen op het veld. Ik zie dat er een meisje zit met haar ouders. Die zijn ook aan het eten. Maar wacht eens even! Dat zijn de mensen van de supermarkt! Dus daar herkenden ik ze van! Er zit ook een meisje bij, van mijn leeftijd. Ze is best leuk. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. 'Why are you so happy?' vragen mijn ouders en mijn broer zich af.
'Uhm, nothing' antwoord ik en eet snel verder.

Na het eten gaat Greg weer ergens op de camping rondhangen. Hij heeft nu al weer vrienden gemaakt. Ik blijf bij de tent en pak mijn laptop erbij. Ik log in op twitter, facebook en msn, praat wat met mijn vrienden, en check wat er allemaal gaande is in Engeland. Ik ga naar mijn ouders en zie dat ze een film kijken op het kleine tv'tje wat we hebben aangesloten in de caravan. Ik besluit met ze mee te kijken. En als de film afgelopen is besluit ik mijn eigen tentje in te gaan en te gaan slapen.

'Goodnight mom and dad.' zeg ik
'Goodnight sweetheart.' En al snel val ik in slaap

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen