Wat wil je nou?
Het was knap durk in Ristorante,veel mesnen zaten gezzelig van de Hapjes te eten die Michelle en Milly hadden gemaakt.
Lola en Hikari hadden ervoor gezorgt dat alles Glimde,alleen was Hikari uitgegleden over een Emmer en was ze helemaal doorweekt.
Een windvlaag vloog door zijn warrige haren,de zon scheen op z'n bleke huid,Eddie Wise was onderweg,in de verte zag hij het Restaurant al.
Toen hij er was,stond Hikari in haar Roz Serveersters-Uniform bij de deur,ze buigde voor hem en gevaarde dat hij binnen mocht komen.
'Welkom in Ristorante'
Eddie ging aan het eerste en beste tafeltje zitten dat hij zag,wachtend tot iemand z'n bestelling zou opnemen.
Lola klopte wat poeder van haar Zwarte Serveersters-Uniform,en zag dta iemand binnen was gekomen en wou op hem aflopen,zijn bestelling opnemen.
Ze stopte abrubt toen ze zag wie het was,Eddie Wise.
Als Lola aan iemand een Hekel was,was het hem wel,toen hij voor het eerst in het Restaurant kwam had ze flinke ruzie gehad en wat zelf tot een gevecht geeindigt was.
Lola liep snel terug naar de Keuken,waar Milly en Michelle druk bezig waaren met Hapjes klaarmaken,en wat bekvechten
'Nee,je moet er nog wat suiker op doen'
'Wat? Echte Niet er moet Kaneel-suiker Geen Suiker,sukkel'
Lola zuchte en klopte Michelle op haar schouder
'Wat?' vroeg ze geirriteerd
'Jouw beurt om de Betsellingen op te nemen' Lola gaf Michelle een kladblokje waar ze altijd de Bestellingen opschreven.
Michelle keek Lola kwaad aan
'En wat ga jij dna doen?,Weer aan de Bar zitten? Jeself Lam zuipen?'
'WAT!? Dat doe ik nooit' verdedigde Lola zich,maar ze wist dat Michelle gelijk had.
'Toen je net moest schoonmaken wou je de Hapjes Klaarmaken,Toen je de Hapjes klaar mocht maken wou je bij de Gasten verwelkomen,toen je dat mocht doen wou je de Bestellingen opnemen en Nu wil je weer de Hapjes klaarmaken' riep Michelle
Milly zuchte,zo ging het nou altijd,Lola en Michelle waren altijd aan het Bekvechten om alles en om Niks
'Ik doe het wel' stelde Milly voor,ze pakte het Kladblokje en liep weg.
Reageer (1)
Lolz.
1 decennium geledenEddie
Verderrrrrr <3