Foto bij 018 - Ella

Ik vouw de brief op en steek hem samen met de handtekening in de envelop. Ik steek hem in mijn tas en zet me op de bank. Liam is met de jongens naar de meeting en Molly moet werken. Ik schrik als “Kiss You” begint te spelen. ‘Hi, with Ella’, neem ik op. ‘Hi, it’s Eleanor.’ ‘Hi Eleanor. How are you?’ ‘I’m fine, thanks. I call you because I’m bored. Are you home?’ ‘Yes, I’m bored too.’ ‘Cool. I’ll come over, okay?’ ‘Yes, of course. See you in a minute.’ Gelukkig. Ik begin een beetje op te ruimen. Na een kwartiertje is ze er. ‘What do you want to do?’ vraag ik als ik ze binnenlaat. ‘What about … shopping?’ ‘I think that’s a good idea.’ ‘C’mon then. Let’s have a fun girls-moment.’ Ik neem mijn tas en sluit de deur. We gaan te voet aangezien het centrum niet ver is. Onderweg post ik de brief. Ik ben van plan om niet veel te kopen. Maar Eleanor denkt er anders over. ‘Ella, this skirt is perfect for you!’ zegt ze en ze toont me een roze rok. ‘He’s pretty.’ ‘And this one too.’ ‘Yes, he is.’ Ik besluit ze maar te kopen. Na een middagje is mijn plan is duigen gevallen; niet veel kopen is veranderd in veel kopen. En ik kon het niet laten een paar dingetjes van One Direction te kopen. Ik heb 2 rokken, 2 shorts, 2 T-shirts, 2 pyjama’s, een trui en een paar schoenen gekocht. We gaan naar Starbucks. ‘That was fun!’ zegt Eleanor. ‘Yeah, and I bought so much!’ ‘Don’t worry. I bought more’, lacht ze. Ze wil nog iets zeggen maar mijn telefoon gaat.

- Hi, with Ella.
• Hi sweetie, it’s Liam
- How are you?
• Fine, thanks. The meeting is over. Me and the lads are going to drink something, okay?
- Okay, I’m out too.
• With Molly?
- No, with Eleanor.
• What are you doing?
- Now, we are drinking something. But we went shopping.
• Cool. Dinner tonight?
- I’ll cook for you.
• Wow, 8pm at your apartment?
- See you then.
• Love you.
- Love you too.

‘So, romantic dinner tonight?’ vraagt Eleanor. Ik lach. ‘What am I going to wear?’denk ik nu al. ‘We can go. And I will help you, if you want.’ ‘Yes, of course. El! I have an amazing idea! What about a double date?’ ‘With Louis and me?’ ‘Yes, if you want. And Liam and Louis of course.’ ‘Yeah, that would be fun.’ Ik neem mijn gsm en bel Liam terug op.

• Hi babe.
- Liam, I want to ask you something.
• Shoot!
- Can we do a double date tonight? With Louis and Eleanor?
• That’s a good idea. On 1 condition, tomorrow we do something together. Just you and me..
- Deal.
• Hi Ella!!!
- Haha, hi Louis. Is it on speaker or something?
• No, I just took Liam’s phone.
- So, double date tonight?
• Cool, how late?
- 8 pm at my apartment?
• Okay, but Harry wants to say something.
- Okay.
• Hi, Ella, how are you?
- I’m fine thanks. What about you?
• Me too. I was wondering.. Are you free Saturday?
- That’s the day after tomorrow, right?
• Yes. We have a free day and I asked Liam and I was wondering.. do you want to do something with me then?
- You asked Liam’s permission?
• Yes…
- How cute. And how can I say no to my best friend?
• Cool, I’ll pick you up at 10 o’clock, okay?
- Okay, can I have Liam for a moment?
• Of course, bye.
- Bye
• Hi, sweetie.
- Hi Liam. What are you going to do Saturday?
• I don’t know yet? Maybe something with my parents or sisters. I will see…
- Okay, see you tonight.
• Bye, hun.

‘So, are we?’ vraag ik Eleanor als ik mijn gsm heb weggestoken. ‘Okay, and do I have to help you? With cooking?’ ‘If you want, yesterday was the first time I coked…’ ‘Serious?’ ‘Yes.’ ‘Let’s go!’ we vertrekken richting mijn appartement. Met al deze zakken waren we toch beter met de auto gekomen.
Eten is klaar, of toch de voorbereidingen, en Eleanor is naar huis om haar klaar te maken. Samen hebben we mijn kleren gekozen. Ze vindt me eruitzien als een prinsesje in die jurk. Ik kleed me om en net wanneer ik klaar ben met mijn make-up, gaat de bel.


shopping: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=73720950&.locale=nl
double date: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=73799541&.locale=nl

Reageer (1)

  • Merry10002Xx

    Omg de kleren voor de double date zijn bere mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen