Laten jullie even een reactie achter? Thankss sweeties !

kissss

POV Daan :

Merlin geeft me spontaan een knuffel en ik voel dat ik er warm van wordt van binnen. wtf daan denk ik bij mezelf. Ik glimlach naar der en ik zie dat ze een beetje rood wordt. En eigenlijk staat dat best lief. Kom mee, gaan we naar de rest zeg ik. We wandelen rustig richting de jongens, ik stel Merlin en Melissa voor aan iedereen. hehe, eindelijk is mijn MainGirl erook lacht owen terwijl hij Melissa een knuffel geeft. We beginnen met nummers uitwisselen als we geroepen worden door de opname leider.

POV Owen :

Kom zeg ik we gaan beginnen ! Iedereen staat op, onze haar en shit wordt gechecked en dan is het eindelijk zover eerste daar moment van MIB. De meiden moeten in de klas gaan zitten terwijl wij de school proberen binnen te dringen. We staan nog wat te praten als we worden geroepen dat we klaar moeten staan. Nils moet nu zijn solo doen. We draaien em een paar x en hij staat er prima op ! Daarna moeten we allemaal kijken naar de solo van Daan. Rein tikt ons aan en zegt eey, volgens mij vindt daan die chick wel knap ! hij fixt haar gewoon lacht Nils.

POV Rein :

We hebben even pauze en gaan op de foto voor pers enzo. Merlin en Daan trekken wel heeel erg naar elkaar toe. We moeten gaan zitten met de meiden op onze schoot voor de foto. Der worden ook foto's gemaakt met onze mobiel's. Ik trek Dewi lekker dicht tegen me aan. Ik weet het ze heeft een vriendje,maar alsnog is het wel even leuk ! Dewi slaat der armen om mijn nek en zegt ; het is super leuk met jullie !

POV Nils :

De eerste draaidag zit erop en we hebben nu wat interviews. Eerst maar even een beetje tweeten. Wooow, MIB wordt ge-wel-dig : ) #staytuned #mainiacs Nu tweet ik een foto met iedereen. 1e draaidag #set @0547daan @owenplayfair @reinduif @xmel14 @MelissaHavens @Dewwiii @lievelievex


IK ZOEK MENSEN DIE VRIENDINNETJES VAN DE JONGENS WILLEN SPELEN

Reageer (5)

  • PlsMainiac

    OMG IK WIL DE VRIENDIN VAN REIN ZIJN!!! XXX LEMA EN SNEL VERDER MEID X

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ik wil die van Owen wel zijn ! xx Shana

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    IK wil wel Owens vriendin zijn xxx Kate

    1 decennium geleden
  • xkusjeRian

    Ik wil vriendin van Rein zijn!! xx Rian

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    IK WIL VRIENDIN VAN DAAN ZIJN! X SHARON

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen