Vanuit Cherise
Ik word wakker en de rest slaapt nog. Ik begin te lachen want zie op het hoofd van Priscilla's hoofd Daan staan. Op Alicia's hoofd Nils & op Jeanique's hoofd Owen. Ze worden wakker van m'n gelach en vragen wat er is. Ik zeg nou omdat er Daan Nils en Owen op jullie hoofd staan. Ze beginnen te lachen en zeggen bij jou staat er Rein op hoor! Dan begint de hele bus te lachen want ze hebben heel ons gesprek gehoord. We besluiten om het er gewoon op te laten staan. Want ja het is gewoon waar. We houden van MainStreet. We eten nog even wat op de plek waar we zijn gestopt en praten nog de hele reis over hoe geweldig MainStreet is. Nu praten er ook ander meisjes mee. Het is heel gezellig in de bus want MainStreet is gewoon een heel leuk onderwerp. De tijd vliegt en we zijn al bijna bij ons hotel. We hebben aan onze leraar gevraagd of hij aan de busschaufeur wilde vragen of hij Mind Is Blown wilde opzetten en hij deed het! Met al de meiden zongen we het heel hard mee. Alleen de jongens vonden het niet zo leuk dat we dat deden. Als we een paar keer liedjes van MainStreet hebben meegezongen zegt de busschaufeur dat we er over 5 minuten zijn. Heel de bus begint te gillen en juichen.

Vanuit Jeanique
We zijn bijna bij het hotel. Heel de bus begint te gillen en juichen want we hebben er natuurlijk heel veel zin in. De hele week in de zon bij het zwembad en lekker niks doen. Oja en we gaan nog naar een soort waterpark ofso. Maar dat is ook wel leuk. We luisteren nog 2 keer Mind is Blown en zijn dan eindelijk bij het hotel. Als we door het hotel lopen zien we dat het echt heel mooi en groot is. In de verte zie ik nog een andere schoolo staan en zeg het tegen Cherise, Alicia en Priscilla. We kijken even na de andere school. Het lijkt wel of MainStreet daar tussen staat zeg ik. Ze zeggen dat ik gelijk heb. We komen er zometeen waarschijnlijk toch langs dus dan kunnen we kijken zegt Alicia. We wachten even tot we klaar zijn en onze kamers mogen uitkiezen. Van school mogen de jongens en meisjes niet op dezelfde verdieping ofso. Echt heel raar. Maar dan willen Ik Cherise Priscilla en Alicia wel aan de buitenkant en dat mocht van iedereen. Misschien komen we dan wel een paar mensen van de andere school tegen en kunnen we daar ook mee omgaan. En misschien wel nieuwe Mainiacvriendinnen. Als we op onze kamer gaan we meteen onze boksen aansluiten en Mind is Blown opzetten en heel hard meezingen. En dan word er op onze deur geklopt..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen