Terwijl ik sliep, had ik een droom, wel meerdere dromen. Allemaal over Mainstreet, ze waren mooi. Maar toch.. Ik voelde iets raars, net of er iets zou gebeuren. Het zal wel niks zijn dacht ik, de volgende ochtend had ik tot 11 uitgeslapen. Ben daarna naar beneden gegaan, mijn oom en tante zaten al aan tafel en het ontbijt zag er lekker uit. Ik ging bij de aan tafel zitten en begroetten ze vrolijk. 'Goedemorgen oompie en tante! Lekker geslapen?' 'Ja hoor, zo jij bent vrolijk,' antwoordden mijn tante lachend. ' Ja, sinds me vader overleden is en het zo slecht ging met me moeder voelde ik me ook vaak niet goed enzo.. Maar nu ik hier ben gewoon weer wat vrolijker, misschien omdat ik Daan heb ontmoet..' Ik giechelde eventjes verlegen. 'Ach meiske, dat is toch juist alleen maar fijn, dat je je nu beter voelt.'antwoordde mijn oom. Ik had een paar broodjes en dronk wat melk. 'Is het goed als ik zo eventjes met Bruno ga wandelen?' vroeg ik aan mijn tante. 'Ja hoor, is goed, zal Bruno vast ook leuk vinden' 'Ik ga me eventjes snel omkleden' En ik rende snel de trap op, zocht een leuk setje uit en trok het snel aan, eventjes make-up op. Zo bijna klaar, hey trouwens waar was mij mobiel eigenlijk? Ik kijk mijn kamer rond, oh ja daar lag ie, naast mijn bed. Eerst trek ik snel mijn schoenen aan en pak snel mijn mobiel. Wow, ik zie dat ik opeens super veel mentions heb op twitter en veel whatsapp berichten, eens eventjes kijken. Wat zou er nu weer allemaal zijn..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen