Foto bij Know 55

Ik haat Grieks......

Als de les is afgelopen twijfel ik even of ik Harry nog eens moet bedanken. Maar voor ik iets kan besluiten komt hij al samen met Charlotte naar mij toe. 'Harry heeft je toch mooi gered hè broertje' lacht Charlotte. 'Ja inderdaad' lach ik mee. 'Nog bedankt daarvoor' glimlach ik voorzichtig naar Harry. Het lijkt of hij blosjes op zijn wangen krijgt maar dat kan ook aan mij liggen. 'Wij moeten weer verder ik zie je straks thuis. Byee' roept Charlotte en ze trekt Harry mee naar hun lokaal. Een beetje verdwaasd blijf ik staan. 'Kom we gaan naar de aula' zegt Max en meteen ben ik weer terug op aarde. 'Ja, ik kom' zeg ik en ik loop achter hem aan naar de aula. 'Die Styles heeft je toch mooi gered he' lacht Max. 'Ja en daar ben ik hem heel dankbaar voor. Ik hoef niet nog een strafmiddag' lach ik mee. Meneer Greenwald stuurt je er altijd uit als je niet oplet en dan heb je een strafmiddag. We gaan aan een tafel zitten en ik ga voor me uit zitten staren. Wat moet ik hier nou weer mee? Ik ben verliefd op een jongen die twee jaar jonger is en een goede vriend van mijn zusje.....

Reageer (3)

  • HaZaLiLoNi

    Woehoew!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Valt mee hoor Lou(H)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Twee jaar valt mee hoor LouXD
    SNEL VERDHAAAAAAAHHHHHHRRRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen