Hier ons 2de hoofdstuk.
Pleaseeee reacties??

xxx

Daar staat hij. En hij vraagt (net als hij iets vraagt als hij iets van me wil): “Beste, liefste, allermooiste Nina, wil je met me dansen?”
“Ik.. uhm… ja.” stamel ik. Hij slaat zijn armen om mijn taille en ik sla mijn armen om zijn nek. We hebben niet in de gaten dat we voor het grote scherm staan en dat iedereen ons ziet. Dat komen we pas achter als de muziek zachter wordt gezet, er een lamp op ons wordt gericht en de dj zegt: “En dit zijn de koning en koningin van ons bal!” Iedereen begint te klappen en wij kijken elkaar verbaasd aan. Maud en Jules komen aanlopen met een kroontje voor mij en Milou en Max (?!) met een kroon voor Lars. Maud zet die van mij op mijn hoofd en Max die van Lars. Lars pakt me vast en kust me. Iedereen begint te klappen en te joelen. Als hij me loslaat zie ik dat Maud en Jules en Milou en Max hetzelfde doen. Dan gaat de muziek gewoon weer door. Ik zeg tegen Lars: “Tot zo!” en ik loop naar Maud en Jules. Ik vraag aan Jules: “Mag ik haar even lenen?” Ik trek Maud mee en ze drukt nog snel even een kusje op zijn wang. Bij Milou hetzelfde. “Mag ik haar even lenen?” en nog snel even een kusje op Max’s wang. Ik pak hun handen vast en probeer me een weg te banen door de menigte naar de wc’s. Dat gaat een beetje moeilijk doordat iedereen ons wil feliciteren. Uiteindelijk zijn we dan toch bij de wc’s aangekomen. Maud en ik gillen als eerste: “Jij en Max? Wat?” Daarna wat rustiger: “Was je op hem?”
“Ja.”

Reageer (1)

  • 1Dfan4ever

    Nina en Lars lijken me een leuk stel(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen