Foto bij Hoofdstuk 5

Heey hoofdstuk 5.
Niet zo lang srry.
Voel me niet zo lekker :$
reacties (flower)?

Tom pov

Langzaam opende ik mijn ogen. Ik voelde iemand dicht tegen me aanliggen. Ik keek opzei en zag daar Bill. Het was geen droom. Het was echt gebeurd. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en langzaam gaf ik Bill een kusje op zijn mond. Hij werdt langzaam wakker en glimlachte. Ik stond op en zei, "kom we moeten ons nog klaarmaken." Bill stond gelijk op en liep naar de badkamer. Ik zuchte en dacht, fijn moet ik weer wachten. Langzaam begon ik mijn tas in te pakken. Ik liet alleen nog even belangrijke spullen er uit. Vandaag gaan we naar huis. Ben ik helemaal alleen met Bill <3. Dat gaat nog leuk worden. Ik was al zeker een kwartier klaar toen Bill kwam. Hij zag er weer mooi uit. Zijn mooie ogen, zijn mooie make-up hij was gewoon helemaal mooi :o. Ik stond op en pakte me kleren en spullen. Langzaam liep ik naar de douche en zette hem aan. Ik kleede muit en ging onder de douche staan. Snel waste ik me en ging er weer onderuit, droogde me af en kleede me aan. Ik pakte me spullen weer op en liep naar de slaapvertrekken. Ik deed de rest in de tas. Bill ws ondertussen ook klaar. We mochten naar de tourbus.


Eindelijk op weg naar huis. Dan alleen met Bill <3

Reacties (flower)?

Reageer (5)

  • Sick

    Mooi ...

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder verder verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (H)

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    Leuk vervolg!! k hoop dat je snel een nieuw hoofdstuk online zet (A)
    X

    1 decennium geleden
  • sannnnnnex

    can't wait voor ut nieuwe hooofdstuk ;aa

    xox'

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen