Oke je hoeft al deze personen niet uit je hoofd te leren enzo maar je kan altijd terug bladeren hiernaartoe als je je iets afvraagt ofzo. Ik vind het zelf altijd heel irritant om zo'n hele lijst rijtjes te moeten lezen waar ik toch alles van vergeet xD En sorry dat ik zo weinig informatie geef ik zal het in de loop van het verhaal (heel misschien) aanpassen. Hebben jullie hellemaal niks aan ik weet het lekker puh.

naam: Paullette
achternaam: Onbekend/Marukel
leeftijd: 12
karakter: Als dingen niet helemaal gaan zoals zij dat wil kan ze erg chagrijnig worden maar meestal wel vrolijk en vooral zelf heel erg irritand
hobby's : Lezen, niks doen en mensen irriteren.
verleden: Onbekend, zit al zolang ze zch herinnerd in weeshuizen.




naam: Huyana
achternaam: Salewa
leeftijd: 17
karakter: Vrolijk, speels, erg zorgzaam voor mensen om wie hij geeft.
hobby's: Lachen, sporten en vliegen. (Ervan uitgaand dat ie dat zou kunnen natuurlijk. Normale mensen kunnen niet vliegen. Ik bedoel wie heeft er nou als hobby vliegen terwijl je helemaal niet kan vliegen rare gast die Huyana.)
verleden:
Malakena ukulu ikams oplah. Yutame riam opler gikler. Jilima hakuna matata. Lorem atem miplus. Malakena ukulu ikams oplah. Yutame riam opler gikler. Jilima hakuna matata. Lorem atem miplus. Malakena ukulu ikams oplah. Yutame riam opler gikler. Jilima hakuna matata. Lorem atem miplus.
Verleden nader gebleken onleesbaar


naam: Charles
achternaam: Marukel
leeftijd: 72
karakter: In zichzelf gekeerd, altijd ergens aan aan het werk.
hobby's: Hobby's wat is daar in vredesnaam het nut van?
verleden: Raadselachtig
partner: Samantha

naam: Samantha
achternaam: Marukel
leeftijd: 56
karakter: Strikt maar kan toch goed van mensen houden.
hobby's: Dansen, maar dat is haar geheim en zal ze aan niemand laten zien.
partner: Charles

naam: Leo
achternaam: Heliz
leeftijd: 23
karakter: Vriendelijk en trouw. Soms dan.
hobby's: Net als Charles is hij voornamelijk nuttig bezig en heeft hij geen specifieke hobby's
verleden: Is op 16 bij Charles en Samantha in dienst genomen en werkt daar nu nog steeds.

naam: Cezan
achternaam:
leeftijd: 30
karakter: Nogal snel geïrriteerd kan erg boos worden.
hobby's: Hij verzameld rare enge dingen. Eigenlijk vooral in de hoop in een goed blaadje te komen te staan bij Charles
verleden: Hij was altijd nogal een nerd. Mensen vonden hem eng. Nou ja vinden ze nog steeds het is namelijk gewoon een engerd. Maar dat het hem allemaal niet erg geholpen te ont-engerd-en. Het heeft eigenlijk alleen maar geholpen omdat ie nu ook nog eens een hekel heeft aan alles wat beweegt en nutteloos geluid uitkraamt.

Reageer (2)

  • Kareltjuh

    Het is allemaal een groot mysterie

    Voor jou dan ik weet het lekker allemaal al

    1 decennium geleden
  • SapereAude

    Nu wordt ik nieuwsgierig of Huyana echt kan vliegen :D...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen