heey,

Misschien niet zo een lang hoofdstuk maar het is wat. Ik heb wat problemen maar ik probeer elke dag wat te schrijven

Kuss Sabiene

Vanuit owen:

'Mam, ik moet nu naar daan!' zegt ik.'ahh waarom moet je weg owen?? we zouden een spelletje spelen' zegt Fay teleurgesteld. ' sorry Faytje, maar het is heel belangrijk!' zegt ik terug. ' mam, moet ik met de trein of breng je me??' ik breng je wel, dan neem ik Fay mee en gaan we even winkelen' zegt Amanda(moeder owen)*30minuten later* 'ja mam, ik bel je als ik opgehaalt moet worden' en ik gooi de deur dicht. 'Owen, wacht' hoor ik Nils en Rein achter me. en ik draai me om. 'Heey Guys' en ik geef ze een boks. we lopen met zijn 3en naat binnen waar we Ales zien zitten met een meisje op zijn schoot.' Yooo Ales' zeggen we met zijn 3en tegelijk en we lachen.'Eeyy Owen,Rein en Nils' zegt Ales. ' Jongens dit is mijn girlfriend Lisa' zegt Ales trots, en hij slaat een arm om haar heen.' heey Lis ik ben owen en dit zijn Rein en Nils' zegt ik.'Jaa, ik ken jullie, joline heeft het altijd over jullie' zegt lisa en we beginnen te lachen.' Duss, ben jij ook een mainiac??' vraagt Nils. 'een beetje, maar ik ben meer een Alegos' zegt Lisa trots en geef Ales een kus op zijn wang.' maar ehh waar zijn daan en Joline??' vraagt rein. 'ohh Joline wilden even alleen praten met Daan' zegt Ales. 'oe dat word vast een stel!' zegt Nils.' Nee hoor, Daan heeft al met Myrthe' zegt Lisa.' WAT?! echt niet, Daan is smoor verliefd op Joline' zegt Ales.' Huu? maar Myrthe... Die valse bitch dat ze is!' schreeuwt Lisa door het ziekenhuis. 'Mevrouw, zou u zo vriendelijk willen zijn en niet te schreeuwen, bedankt' zegt de assistente. we liggen in een deuk als we daan met een big smile uit de kamer zien lopen,stoppen we met lachen. Yoo Daantje, alles goed?? en met hoe gaat het met joline??' vraag ik aan Daan.' Jaa echt wel en de dokter is Joline nu aan het onderzoeken of ze iets heeft opgelopen aan het ongeluk' zegt Daan. ' en hoe gaat het tussen jou en Joline??' vraag ik.' Het gaat super tussen mij en mijn meisje' zegt daan en met een lach.' ahhh, jullie hebben verkering' zegt Lisa en geeft Daan een knuffel. Gefeliciteerd Daantje' zeg ik en geef hem een boxs. Nils, rein en Ales feliciteren hem ook. 5 minuten later komt de dokert er aan lopen met nieuws: Hallo, ik ben dokert Jan en ik heb goed nieuws voor jullie, Het gaat weer helemaal goed komen met jullie vriendin, maar ze moet nog wel een dag in het ziekenhuis blijven' zegt dokert jan.' Mogen we bij haar' vraag Lisa. "jaa dat mag, jullie weten in welke kamer ze licht:" zegt de dokert en we lopen naar haar toe. Als we er bijna zijn die ik iemand zitten, ik herken haar.........

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Trouwens je schrijft dokert xd maar dat was bijna niet te merken hoor! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen