Foto bij 017- Ella

‘Ella! You came!’ roept Harry voor hij me een knuffel geeft.
‘I promised you’, hij geeft me nog een zoen op mijn wang en dan komt Louis naar mij. Hij geeft me ook een knuffel en fluistert in mijn oor dat Eleanor het gisteren plezant vond. En hij ook. Ik lach en zie Niall en Zayn staan. Zayn zwaait naar mij. ‘Sorry, I didn’t came yesterday.’ ‘It’s nothing’, lach ik hem toe. Dan kijk ik naar Niall. ‘Hi Niall, how are you?’ hij blijft me gewoon aankijken. Dan geeft Zayn hem een stoot met zijn elleboog en knikt naar mij. ‘Hi Ella. I’m fine, thanks’, zeg hij en dan draait hij zich om. Ik wil iets aan Liam zeggen, maar Harry geeft me geen kans. ‘Ella, I’m going to show you the studio. Come! We start here’, zegt hij terwijl hij naar de deur loopt. Ik lach eens naar Liam en Louis en volg dan Harry. De rondleiding is uitgebreider dan ik dacht. ‘Harry, what’s Niall problem with me? I mean, why does he ignore me or does so rude?’ ‘Honestly, I don’t know. I don’t understand it either. I don’t recognize him like that.’ Ik denk erover na terwijl de rondleiding verder gaat. ‘Liam will never leave me, right?’ vraag ik hem. Hij kijkt verrast. ‘Why do you ask that? Why would he leave you?’ ‘I don’t know. Because he can get so much better than me. He can get famous singers, actresses or beautiful girls.’ ‘Ella, he loves you. He choose you. He will never leave you. Neither do I. I don’t know what about you, but for me you are my best friend.’ ‘You’re mine too Harry. I never thought that I would like you so much.’ Hij lacht. Zijn lach is zo schattig. Ik snap wel waarom dat zoveel tienermeisjes geobsedeerd geraken door hem en de band. ‘It was fun last night’, zeg hij terwijl we terug naar de jongens lopen. ‘yes, I know. But I think it would be more fun with Zayn and Niall.’ ‘Definitely’, zegt hij terwijl we de kamer inlopen. ‘There you are! I thought you stole my girlfriend’, lacht Liam naar Harry. ‘You have to watch out, buddy. I can attack every moment.’ Ik begin te lachen en wendt me tot Liam. ‘Do you have something to write? While you’re working, I can write a letter back to Jasmien.’ ‘Of course, wait a minute.’ Binnen de vijf minuten is hij terug met een balpen en een pak blaadjes. Ik bedank hem en zet me op een stoel aan de kant. Ik begin aan de brief en weet al veel om te schrijven.

“Dag Jasmien,
Sorry dat ik zolang om deze 1ste brief liet wachten. Er is dan ook al veel gebeurd. Ik heb de jongens ontmoet en ze zijn super! Alleen Niall doet een beetje afstandelijk. Zayn ken ik nog niet zo goed, Louis is hilarisch! Ik lach me gewoon te pletter met hem. Harry is ondertussen al mijn beste vriend. Maar wees gerust, jij blijft altijd mijn nummer 1! Liam is een schatje! Ik ben al eens gaan shoppen. Ik heb niets gekocht aangezien ik nu zelf op mijn geld moet letten. Over geld gesproken, ik heb een baantje. In een tof kledingzaakje. Dankzij Molly. Molly is een meisje die ik hier gisteren heb ontmoet. We zijn samen iets gaan drinken en hebben wat gepraat. Het is een toffe. Daarbij heb ik al een eerste vriendin. Eigenlijk heb ik er al 2. Eleanor. Ik heb ze gisteren ontmoet. Zij is eigenlijk mijn tegenovergestelde. Waardoor het wel klikt. Liam’s moeder helpt me ook wat op weg en nu zit ik in de studio. De band is aan het repeteren. Hun nieuwe liedjes zijn echt mooi! A ja! Ik heb die handtekening voor je nichtje. Hopelijk ben ik nog niet te laat. Harry roept dat ik je de groetjes moet doen. En van Liam en Louis ook. Die van Zayn en Niall zet ik er zelf maar bij want die zijn naar de wc. Hoe gaat het daar? Doe je Nick de groetjes van me? En zeg hem maar dat hij goed voor je moet zorgen, of ik kom persoonlijk terug naar België om hem een lesje te leren. Maar eerlijk gezegd zal het wel omgekeerd zijn zeker? Dat jij voor hem moet zorgen. Ik wil echt dat je eens op vakantie komt. We zetten al meteen alle vakanties vast zeker :). Weet je? Liam vroeg me of ik met hun volgende tour mee wou! Ik ga de wereld zien!!!! Ik ga je laten.
Dag lieve, lieve lieve bff. Ik mis je!!!! Kusjes!”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen