Foto bij hoofdstuk 6!

ik loop door naar mijn kamer en sluit de deur achter me ik loop naar mij nachtkastje en pak er een stapel fotos' uit, ik plof neer op me bed en bekijk de fotos' de eerste foto heb me moeder gemaakt toen ik 9 was. me vader en moeder eisden de wereld door voor natuur fotos'. ik kijk naar de 2 de foto Ik en Mayka dit jaar, bij de volgende ontsnappen de tranen uit mijn ogen mijn: me vader en moeder. ik pak de volgende foto en glimlach door mijn tranen heen, ik streel met 2 vingers over de foto heen. ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet door had dat er iemand binnen kwam ,,waarom huil je? hoorde ik Liam voorzichtig vragen ,,eeuhm... nee er is niks'' zeg ik snel en veeg de tranen weg ,,je kan het altijd tegen me zeggen he? zei hij lief ,,ja, ik weet het maar dit is wel heel heftig ,,ik moet elke dag 32 injecties, dat is ook heftig dus vertel het maar'zegt hij lief ,,jullie ouders laten jullie 2 weken achter bij mij, nou mijn ouders gingen op wereld reis voorr fotos' en hebben een ongeluk gehad en zijn gestorven'' zeg ik voorzichtig tegen hem. hij slaat zijn armen om me heen en ik lach door mijn tranen heen ,,mag ik een paar fotos' zien? vraagt hij dan voorzichtig ,,tuurlijk! zeg ik en laat de foto'zien ,,die is mooi! zegt hij dan. ik kijk naar de foto en geef hem aan Liam ,,kom is'' zeg ik en loop stiletjes' mett hem door de gangen ik open een deur en Liam stapt bewonderd de muur foto aan ,,dat ben jij! kirt hhij dan waardoor de andere jongens ook aankomken rennen ,,woow'' stamelen ze allemaal tegelijk ,,kijk die eens! zeg ik tegen ze en wijs naar de andere afbeelding op de muur ,,mooi! gilt Niall en rent weer weg waarna de rest ook weer volgt...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen