Foto bij hoofdstuk 5!

..Debby kom je ook zwemmen? vraagt Niall lief ,,ja, ik zal even een bikini aantrekken'' zeg ik en loop naar boven. ik loop me inloopkast in en pak een bikini. ik loop weer naar beneden en duik het zwembad in ,,mooie bikini'' zegt Harry en springt op me rug ,,neus dich adem in! zeg ik tegen hem, hij doet wat ik zeg en ik duik onderwater. ik zwem weer naar boven en laat Harry van mijn rug glijden ,,Debby wat is dat?vraagt Zain. ik kijk naar de deur en haal me uit het zwembad ,,kom! zeg ik tegen de jongens en ren met de jongens achter me aan naar de deur, we lopen de trap af en komen in de onderwater kamers terecht ,,woow'' zeggen ze allemaal tegelijk ik kijk de kamer rond en grinik even ,,zijn er nog meer kamer hiervan? vraagt Liam bewonderd, ik knik en loop met de jongens verder ,,en dit is kamer 2'' zeg ik en kijk weer de kamer rond ,,nog meer? vraagt Harry ,,ja nog 2 of 1, weet dat niet meer! zeg ik en loop verder ,, en dit is kamer 3 ,,nog meer? vraagt Louis ,,nog 1! zeg ik en loop met ze verder ,,en dit is kamer 4! ,,wooooooow, mogen we hier slapen vanacht? vraagt Niall ,,ik heb ook nog andere huizen hoor! zeg ik en loop weer naar boven op naar het andere huis ,,cool! gillen ze allemaal tegelijk ,,kom dan! zeg ik, ik loop verder naar het andere huis met de jongens achter me aan ,,TADAA! gil ik en wijs naar het huis. ,,hier gaan we wel slapen en dan over 2 dagen bij het water en dan weer in het andere huis en ik weet niet of je nog meer heb? vraagt en zegt Liam ,,ja, ik heb nog meer! zeg ik lachen ,,dit word amazain! gilt Louis ,,Amazain? vraag ik met een opgetrokken wenkbrouw ,,ja, dat heb ik bedacht'' antwoord hij serieus ,,owkee... zeg ik en loop naar binnen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen