Friend, Boyfriend or Brother ~ Louis Tomlinson [H60]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Ik maak het mezelf wel moeilijk. Want ja, incest is vies, agreed. Maar Maggie en Louis zijn wel een heel schattig koppeltje. Ben net zo benieuwd als jullie wat er gaat gebeuren. Jullie gaan me in ieder geval haten na dit hoofdstuk.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (30)
Awww ik huil!!!
1 decennium geledenIk moest serieus bijna janken omg.
1 decennium geledengeen DNA test? )=
1 decennium geledenZeg aub dat die ouders gewoon bang waren dat als ze uitelkaar zouden aan ze geen vienden meer waren ofzo!!! Anders haat ik je!!! Verzin in elk geval iets dat ze in godsnaam weer bij elkaar komen!!! (Miss helpt dreigen :p) nee maar anders lees ik je story niet meer..............
1 decennium geledenIk snap dat je het moeilijk vindt om te bepalen wat er nu gaat gebeuren. Maar ik haat je nu zeker niet na dit hoofdstukje. Het is heel realisitisch om afstand te nemen na zoiets. Ikzelf, persoonlijk zie het liefst gebeuren dat dit toch een vergissing is, dat de ouders dit verzonnen zodat Louis en Maggie niet samen konden zijn. Ik geloof zelf dat het niet kan, verliefd worden op je broer of halfbroer, omdat er dan sprake zou zijn van incest, wat ook in de natuur niet klopt. Maar ja, de keuze is aan jou en wat je ook kiest, je verhaal blijft geweldig.
1 decennium geledenSnel verder!
P.S. Ik zie toch het liest Laggie of Mouis of whatever je het ook mag noemen...