Goedenacht/Goedemorgen!

Gister de kookcursus gehad wat echt tof was. We zijn eerst samen met een ander, heel aardig, Nederlands gezin naar een markt geweest waar we de ingrediënten hebben gekocht. Daarna werden we opgesplitst: wij gingen eerst koken en hun gingen terug naar het hotel om daar te zitten. Als wij terug waren, zouden hun gaan.

We hebben sambal, mais koekjes, tempe, komkommersalade gemaakt en nog iets waarvan ik de naam kwijt ben. En natuurlijk rijst er bij. De mais koekjes waren echt heerlijk. Gelukkig hebben we de recepten, dus ook thuis kunnen we ze maken.

Daarna zijn wij terug naar het huis gegaan en is het andere gezin opgehaald. Wij hebben gewoon aan het zwembad gezeten. Rond vier uur waren zij terug en toen kwamen zij bij het zwembad.
's Avonds na het eten hebben we tot half 11 samen met Jasper en Rosanne buiten gezeten en het gewoon heel gezellig gehad. Helaas gaan zij morgen weg.

Vandaag hebben we enkele tempels bezocht, één waterpaleis en een koninklijke badinrichting. Oh en nog een ander soort paleis iets van de koning van Bali van vroeger, de Negentiende Eeuw. De tempels waren indrukwekkend; eindelijk hebben we onze sarongs kunnen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. We moesten enkele trappen op, maar toen we eindelijk er waren was het echt verbazingwekkend. De locatie was ook prachtig, je had heel mooi zicht op de bergen.

Het waterpaleis was ook mooi, maar ontzettend warm.
Het paleis uit de Negentiende Eeuw was heel mooi, de spiegels waren ontzettend mooi evenals de vloer en de deuren.
De koninklijke badinrichting was wel grappig, overal water met daarin hele grote vissen. En natuurlijk ook super warm, dat was wel een nadeel.

Morgen vroeg er uit, om 7 uur worden we opgehaald. En dan naar Gili Meno! :'D
Ik weet niet of we wifi hebben daar, maar anders kan ik pas weer over 3/4 dagen wat plaatsen.

Vanmorgen de boot naar Gili Meno genomen. Althans, eerst naar Lombok waar we over moesten stappen. In feite ben ik voor 30 minuten op Lombok geweest, haha. :3
Op Gili Meno aangekomen hadden we gekloot met het hotel, maar dat hebben we opgelost.
Daarna tot dit moment op het strand gelegen, met wifi hahaha. Rond een uur of 7 à 8 diner hebben en daarna niet veel denk ik.

's Avonds moet je bedekt zijn, gezien dan de malaria muggen actief worden. Gelukkig slikken we alle vier pillen tégen de malaria, al blijf je natuurlijk hopen dat je alsnog niet gestoken word.

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen