Dag 5

Selamat Pagi! C:

Gister zijn we naar Munduk gereisd, een plek in de bergen. De reis was vrij lang, bijna 3 uur. Het is hier ook wat kouder dan in Ubud, dat komt sowieso omdat het in de bergen ligt.
Nadat we aankwamen hadden we lunch, waarna we om 2 uur vertrokken voor een hike met een gids. Het was niet echt een normale hike; de wegen waren soms van stenen en modder of als je geluk had een vrij normaal pad.
De tocht duurde zo'n 2,5 uur en we hebben twee watervallen gezien en een trap beklommen van zo'n 359 treden. Pft, dat was me warm én zwaar. Ik was onwijs blij toen we terug bij het hotel waren.

Straks gaan we naar een tempelmeer toe, maar we komen niet in het centrum van een tempel dus hoeven we geen sarongs mee te nemen. Wel jammer, gezien ik nog wel een tempel écht in wil. 's Middags hebben we niks gepland, dus gaan we rustig aan doen denk ik.

Momenteel is het nu middag, maar kwam ik er achter dat ik vergeten ben te posten! Mijn vader, zusje en ik gaan nu even kijken of we wat leuks vinden en mijn moeder blijft in het appartement. Het tempelmeer was heel mooi, en er was een crematie bezig wat we niet van dichtbij konden bekijken. Het was wel heel bijzonder, want bij ons is het allemaal heel droevig. Hier is het alsof het een feest is, de gids vertelde ook dat ze het leven eigenlijk vieren. Ook droegen ze witte kleding, iets wat wij juist bij bruiloften dragen.
Al met al was het een leuke ochtend, want we zijn ook nog naar een soort tropische markt geweest waar ik een nieuwe Vans zonnebril (niet echt, al lijkt hij wel heel echt) heb gekocht want ik had mijn andere gesloopt toen er een beestje op kwam tijdens het fietsen, hahaha.

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen