Het uploaden van een foto is niet gelukt, ik denk dat de wifi daar niet goed voor werkt. Sorry!

Goedemorgen allemaal!

We zijn veilig geland, zowel als in Kuala Lumpur als in Denpasar. De vlucht naar Kuala Lumpur was lang; zo'n 12 uur. We hadden 3 uur vertraging op Schiphol, door een technisch probleem in het ruim of zoiets. Zoals ik al tegen mijn moeder zei; beter hier wachten en dus minder wachten op Kuala Lumpur want daar hadden we eigenlijk zes uur moeten wachten wat uiteindelijk twee uur werd.
Het vliegveld van Kuala Lumpur is echt enorm. Het is zó schoon en onwijs groot. De winkels die er zaten waren echt mooi, denk aan Versace, Dior, Ralph Lauren en dat soort merken. Het enige nare was dat ik veel werd aangestaard; ik ben een meisje, blond haar en we waren best "bloot" gekleed als je de Maleisische vrouwen zag. Ondanks dat, hadden wij 50 minuten vertraging van het vliegtuig naar Denpasar.

De laatste vlucht was verschrikkelijk voor mij. Ik voelde me al misselijk op het vliegveld, en door de turbulentie in het vliegtuig werd dit alleen maar erger. Omdat de vlucht maar drie uur was, heb ik die volledig geslapen en zelfs toen we aankwamen was ik nog misselijk.

Toen we aankwamen moesten we eerst visum betalen en een stempel halen en toen nog de koffers. Dat ging allemaal goed, en toen werden we opgehaald en naar het hotel gebracht. De wegen hier zijn bizar, iedereen rijd kris kras door elkaar, wat een tweebaans weg is word gezien als een driebaans weg en overal zijn scooters. Het is warm, maar niet warm zoals in Nederland. Het ruikt hier ook heel anders, naar wierook achtig.

Na twee uur kwamen we aan in Ubud, ons eerste verblijf. Toen hebben we de koffers in de kamers gelegd en zijn we wat gaan eten. We betaalden zo'n 335500 Rupiah wat ongeveer €21 is. Bizar, toch?

Vandaag gaan we naar Tanah Lot toe waarschijnlijk, dat is de tempel die jullie konden zien op de foto's van de vorige berichten. Momenteel zijn we aan het ontbijten, ik ben zeer benieuwd naar onze eerste dag!

Hopelijk is het in Nederland goed weer, en succes voor die en gene die weg gaan vandaag!

Ik heb dit bericht later geplaatst dan de bedoeling was, gezien we even de stad in gingen.

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen